Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-16, 20:11
  #1
Medlem
Lao Tzus avatar
Finns det någon annan förklaring till USA/ISRAEL attacken? Något med svininfluensan eller Bildberg?
Citat:
Israel förbereder potentiell attack mot Iran
”Det här är en förberedelse som bör tas på allvar”

Israeliska krigsfartyg seglade i förrgår genom Suezkanalen mot Röda havet.

I förra månaden seglade en israelisk militärubåt genom kanalen.

Handlingarna utgör en förberedelse av en potentiell attack mot Iran, uppger israeliska försvarskällor för The Times.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5521756.ab

Citat:
Israeli navy in Suez Canal prepares for potential attack on Iran

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6715412.ece
__________________
Senast redigerad av Lao Tzu 2009-07-16 kl. 20:17.
Citera
2009-07-16, 20:14
  #2
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Finns det någon annan förklaring till USA/ISRAEL attacken?

Detta är underbart Hoppas på att USA går in och spränger skiten ur Iran.
Citera
2009-07-16, 20:41
  #3
Medlem
Vidovdans avatar
Jag hoppas för guds skull att de (NWO) inte attackerar Iran. Det kommer bli ett kaos som sträcker sig långt utanför Irans gränser.

Även om jag inte är muslim så stödjer jag Irans finfina insatser mot den nya värdsordningen. Som att skicka motståndsgrupper till Irak och plocka bort en del av den nya världsordningens stormtrupper (NATO). Det är inte många britter och amerikaner som dödats, men ändå tillräckligt många för att hemmaopinionen skulle vända.
Citera
2009-07-16, 20:47
  #4
Avstängd
Nej, det är en förberedelse ifall att nya hot skulle förekomma, inte en potentiell attackförberedelse! Med andra ord handlar det om basic preparation, precis som Iran, USA, Storbritannien och alla andra rustbara länder gör.

Kommer ni ihåg när amerikanska fartyg festade lite utanför Nordkoreas kust?

__________________
Senast redigerad av CNN 2009-07-16 kl. 20:51.
Citera
2009-07-16, 21:04
  #5
Medlem
luap021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidovdan
Jag hoppas för guds skull att de (NWO) inte attackerar Iran. Det kommer bli ett kaos som sträcker sig långt utanför Irans gränser.

Även om jag inte är muslim så stödjer jag Irans finfina insatser mot den nya värdsordningen. Som att skicka motståndsgrupper till Irak och plocka bort en del av den nya världsordningens stormtrupper (NATO). Det är inte många britter och amerikaner som dödats, men ändå tillräckligt många för att hemmaopinionen skulle vända.



Håller med dig, personligen så tror jag att de skulle vara en början på ww3!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback