Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-15, 21:17
  #1
Medlem
isbjoerns avatar
Jag har suttit med feber nu i några dagar och har gjort en upptäckt som jag kommer ihåg att jag gjorde även som yngre Counter-Strike fantast; Man blir ett monster med diverse olika snipergevär.

Jag har nu någon timme per dag lyckats orka spela Call of Duty 4 samt Battlefield 1943 på min PS3a och i båda spelen(framför allt CoD4 eftersom det är såpass snabbt) har jag märkt att när man sitter där med sin sniper i busken, fullt koncentrerad och ögat i siktet så känns det som man liksom... åker bort ifrån verkligheten och allt i spelet går i ultra rapid och man kan knäppa galna araber/japaner hur som helst när de springer fram runt hörnet. Dock så går det riktigt dåligt med vanliga vapen av någon anledning, ska väl också säga att jag är en erfaren och duktig FPS spelare som aldrig brukar spela med snipers om jag inte lider utav feber. Och att jag kommer ihåg det även för flera år sedan från CS tiden måste ju betyda någonting.

Vad säger ni Flashybacky har ni själva märkt detta eller är ni alldeles för duktiga för att spela TV-spel när ni är sjuka?

Discuss så får vi se vad vi kommer fram till!

/Bearz out!
Citera
2009-07-15, 21:20
  #2
Medlem
pjalles avatar
Det är väl för att du är lugnare...
Citera
2009-07-15, 21:21
  #3
Medlem
galet cod4 du har där det är japaner med...
Citera
2009-07-15, 21:23
  #4
Medlem
isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heppaheppa
galet cod4 du har där det är japaner med...
Och du är galen i huvudet eftersom jag skriver Battlefield 1943 lite innan. Läs om, läs rätt.

Texten är nog rätt sne eftersom jag känner mig rätt flummig på grund av febern.
Citera
2009-07-15, 21:28
  #5
Medlem
BRZMs avatar
Ungefär som när jag är bakis. Då är jag helt lugn i spelen och är iskall i såna moment.
Citera
2009-07-15, 22:44
  #6
Medlem
Brukar bli så seg å dryg så jag orkar inte sitta uppe å göra nått vettigt vid datorn ^^
Blir mest grindande å andra spel som inte kräver så mycket
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback