Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-24, 04:45
  #85
Medlem
ytspennings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45x6
Står ingenting om någon ökning av erogena zoner i den text du citerar därför kan man fråga sig om du behärskar det engelska språket.
Ja, så måste det vara, 45x6. Jag kan inte engelska. Är du frisör? Med tanke på ditt ständiga hårklyveri menar jag.
Citera
2010-04-25, 01:48
  #86
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytspenning
Ja, så måste det vara, 45x6. Jag kan inte engelska. Är du frisör? Med tanke på ditt ständiga hårklyveri menar jag.
Ville egentligen ha med hans quote här i också men hoppas du förstår att det är 45x6's inlägg som är efterblivet.
45x6, då du skapar nya ytor som kan beröras och som innehåller så här mycket nervändar så ökar självfallet sensationen. Försök tänka längre än näsan nästa gång.
Citera
2010-04-25, 08:22
  #87
Medlem
45x6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Ville egentligen ha med hans quote här i också men hoppas du förstår att det är 45x6's inlägg som är efterblivet.
45x6, då du skapar nya ytor som kan beröras och som innehåller så här mycket nervändar så ökar självfallet sensationen. Försök tänka längre än näsan nästa gång.
Trodde att jag kunde anatomi nog för att veta om att urinröret finns med sedan födseln men tydligen så växer dessa fram tillsammans med massa nervändar strax efter penisen har delats.

Tydligen har alla som leker med sonder också fel i detta, tur då att ni har rättat alla med ett feltolkat wikicitat.
Citera
2015-05-17, 00:50
  #88
Avstängd
Trevlig bok jag hittade.

http://www.zentastic.com/pdf/meet-tommy-ebook.pdf

Nu har jag sett allt.
Citera
2015-05-17, 03:37
  #89
Medlem
D_V_Ss avatar
Jag borde ju inte bry mig om vad folk gör, men rent spontant känner jag att jag hatar dessa kukklyvare. Hur de har psyke till att genomföra det övergår mitt förstånd. Om man kan klyva sin kuk så måste ju också ondska existera - så kanske är mänskligheten mer diversifierad än vad vi vill tro/har trott. För kan man klyva sin kuk.. ja, då är väl nästan allt möjligt.

Och man skall ju inte klaga på folk som enbart skadar sig själva heter det ju, men indirekt så skadar de ju folk som är känsliga och som får ta del av deras störda värld. Säger inte att det är ett argument, säger bara att det är så verkligheten fungerar. Och jag säger att jag stör mig på dessa kukklyvare.
Citera
2015-05-17, 10:26
  #90
Avstängd
Håller med dig, något är ju riktigt fel om man gör såhär, vad blir nästa grej tro? Skära sig på halsen eller?
Citera
2015-06-17, 04:28
  #91
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaglaserbara
Håller med dig, något är ju riktigt fel om man gör såhär, vad blir nästa grej tro? Skära sig på halsen eller?
scarification förekommer redan. men antar att du tänkte på något annat.
Citera
2015-06-18, 06:24
  #92
Medlem
syndroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaglaserbara
Trevlig bok jag hittade.

http://www.zentastic.com/pdf/meet-tommy-ebook.pdf

Nu har jag sett allt.

Wish I didn't open that link
Citera
2015-11-22, 21:38
  #93
Medlem
Fakears avatar
http://www.heavy-r.com/video/125683/..._Masturbation/

Väldans häftigt.
Citera
2015-12-28, 02:32
  #94
Medlem
De har väl ett behov av att förstöra sitt kön och letar efter en ursäkt.. folk gör ju vad de själva vill men själv finner jag det obehagligt att ens tänka på :O
Citera
2015-12-28, 03:05
  #95
Medlem
Saccards avatar
Sånt här uppmuntrar jag. Det är bara bra om mentalt defekta människor minimerar sina möjligheter att sprida sina gener vidare. Några generationer med sånt här så har kanske de degenererade delarna av mänskligheten tunnats ut såpass att det blir hanterbart?

Ett problem är att det tyvärr oftast verkar vara vita människor som sysslar med den här typen av avarter. Det verkar som att den vita människans hjärna på ett icke önskvärt sätt lättare överbryggar de impulsstyrda drifterna och istället tar sig uttryck i sådana här dumheter. Samma problematik lider den intelligente östasiaten av. Välutvecklad hjärna, hög intelligens, goda kognitiva egenskaper. Resultatet är bajsporr, tentakler, kräkporr och självstympning. Negern däremot, han krånglar sällan med sådana här saker. Han sprider sin säd i både de som självmant vill och de som är lite mer motsträvigt inställda till överraskande penetrering.

Naturen är lite lustig på det sättet. De med minst önskvärda egenskaper är de som oftast förökar sig mest och tvärtom.
Citera
2015-12-28, 09:30
  #96
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakear
http://www.heavy-r.com/video/125683/..._Masturbation/

Väldans häftigt.
Försvinner detta från min hjärna om jag tvättar mina ögon med kaustiksoda? Snälla, säg att det är så...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback