2009-07-13, 10:41
Medlem
ideations avatar
Gissar att det är Mc Donalds i Nordstan?
Citera
2009-07-13, 10:42
Medlem
Sötgörans avatar
He he im loving it! Kan inte någon klippa ihop det till en reklam film åt donken och lägga ut det på youtube, En liten reklam jingel som rullar på i bakgruden och sedan denna underbara film! Oh börja med en bild på ronald och hamburge tjuven Global reklam kampanj
Citera
2009-07-13, 10:44
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ideation

Om du läser artikeln så står det vilken Mc Donalds det är.
Citera
2009-07-13, 10:45
Medlem
thotthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ideation

Jag hade visst fel. Avenyn var det.
Citera
2009-07-13, 10:47
Medlem
Tooheyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thotthe
jag tyckte det såg ut som Mc Donalds på Fredsgatan, mittemot NK. Men kan ha fel.

Fel
Citera
2009-07-13, 10:49
Medlem
Jag har haft "nöjet" att bo ett par hundra meter ifrån restaurangen i fråga. Efter tolv är McD's Avenyn på samma nivå som den där scenen ur Star Wars. (A greater hive etc.) Om ni frågar mig (vilket ingen gjorde) så säger jag att snubben som åkte på den med största sannorlikhet förtjänade det. Jag kommer fortsätta att hävda det även om det visar sig att vakten är korrupt och kassabiträdet "en såndär mörk". Här ligger en hund begraven.
Citera
2009-07-13, 10:50
Medlem
Nubolics avatar
Han måste sagt ett par ont menade fraser om han får en näsa knäckt, efter bara en ordväxling.
Citera
2009-07-13, 10:51
Medlem
Krappfiskarns avatar
Jag tror vakten reagerade när han såg bråket, utan att veta hur det egentligen låg till. Han trodde kanske att kassabiträdet blev överfallen. Man ser ju på videon att det är kassabiträdet som sparkar och skriker.
Citera
2009-07-13, 10:52
Medlem
Mandingos avatar
avenydonken är ett jävla zoo på helgkvällar ja... det gäller att snabbt köpa sin mat och lämna stället...

Men vet nån mer om vad som hände? nån som var där? nån som känner nån som var där?
Citera
2009-07-13, 10:56
Medlem
ideation: Man kan säga att jag vände i dörren. Nu är jag tillbaka i det dammiga helvete som är mina hemtrakter. Säga vad man vill, men det är i alla fall färre gangstrar/wannabes här.

MachoDemon: Vet du hur sanslöst rörigt och jävligt det skulle bli ur en juridisk synvinkel? Med det andra ... uttalandet ... i ditt inlägg antar jag att du pratar om "pundare och (grupp i samhället som rimmar med pattar)"?

Berätta om arv och miljö: hur ser du på debatten?
Citera
2009-07-13, 11:29
Medlem
birabirabiras avatar
han kanske tog för många servetter!
Citera
2009-07-13, 11:32
Medlem
stockholmsjompas avatar
Usch och usch

Men usch och usch vad ungdomarna tar sig till.
Makabert och trots det bra att kunna filma psykfallens utbrott och sen kan alla som vill se det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in