Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-11, 15:37
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Är du säker på det. Det är inte jag. Tänk inte ens tanken, det är bland det lägsta man kan göra.

Näe , och ja har ingen att droga heller direkt .. dom ja hänger med käkar väl fan med benso.. och med tankerna på priserna skulle jag inte ha råd att droga någon heller nu när man är fattig student. hah
Citera
2009-07-11, 17:25
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jag ska inte droga någon

Tror du är full av skit, att skölja ner med nåt är knappast ett problem.

Och om dom smakar skit under tungan så tror jag att du kommer känna smaken om du löser den i ölen.
Citera
2009-07-11, 17:32
Medlem
AnTiVaLs avatar
dricker du öl som vana?? visst blanda men det är som nån sagt tidigare inte en sån bra blandning...
Citera
2009-07-11, 19:08
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
Blanda aldrig benzo med alkohol!!! du kan fan dö om du tappar kontrollen, vilket man lätt gör efter några glas!

Nja riktigt så simpelt är det inte ... jag har kört benzo + alkohol innan.. minnesluckor och aggressivt beteende stämmer bra ..
Citera
2009-07-11, 19:09
Medlem
Bassplays avatar
vilka nötter som tror jag ska droga någon .. har knappt råd med benzon till mig själv just nu ..
Citera
2009-07-11, 19:33
Medlem
L.A.M.Fs avatar
kan du inte krossa tabletten/tabletterna, lägga på tungan för att sen skölja ner med öl? Btw: lite taskigt att utgå ifrån att killen ska droga någon?
Citera
2009-07-11, 19:46
Bannlyst
[quote=Bassplay]nej alltså jag vill fucka ur ikväll ..

haha
Citera
2009-07-11, 20:18
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
kan du inte krossa tabletten/tabletterna, lägga på tungan för att sen skölja ner med öl? Btw: lite taskigt att utgå ifrån att killen ska droga någon?

Jo jo det kan funka, de enda är att dessa jävlar smakar så illa. men gör man detta snabbt kan det ju gå smärtfritt.. och till alla som tänkt tanken att jag ska droga någon .. jag förstår varför tanken kan slå er.. förstår att frågan låter konstig.
Citera
2009-07-11, 20:20
Medlem
Bassplays avatar
[quote=bengsomensnut]
Citat:
nej alltså jag vill fucka ur ikväll ..

haha

klart
Citera
2009-07-11, 21:00
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Jo jo det kan funka, de enda är att dessa jävlar smakar så illa. men gör man detta snabbt kan det ju gå smärtfritt.. och till alla som tänkt tanken att jag ska droga någon .. jag förstår varför tanken kan slå er.. förstår att frågan låter konstig.

Okej, så du insåg att det såg lite misstänksamt ut och du inser att frågan är konstig. Bra, självinsikt.

Vad är det som smakar så illa? Det är väl bara slänga i dig dom och svälja ner med valfri dryck. Vad är det som är så jävla svårt svårt?

Sen inser du även att du får minnesluckor och blir aggressiv.
Hoppas för din egen och andras skull att ingen blir skadad.
Ditt konsekvens tänkande är lika med noll.
Citera
2009-07-11, 21:33
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Okej, så du insåg att det såg lite misstänksamt ut och du inser att frågan är konstig. Bra, självinsikt.

Vad är det som smakar så illa? Det är väl bara slänga i dig dom och svälja ner med valfri dryck. Vad är det som är så jävla svårt svårt?

Sen inser du även att du får minnesluckor och blir aggressiv.
Hoppas för din egen och andras skull att ingen blir skadad.
Ditt konsekvens tänkande är lika med noll.

Självinstinkt .. ja ..

Och vadå konsekvens tänkande? jag vet hur jag blir själv och vet vilka mängder jag ska ta .. jag har inte ens förklarat HUR aggressivt beteende det här handlar om .. vill ni veta så fråga.

Jag menar att benson smakar skit , och jag vill inte känna smaken, men jag vill ha effekten.

Du får väl helt enkelt stanna inne ikväll om du är rädd för att jag ska skada dig men det skulle jag inte göra.
Citera
2009-07-11, 21:52
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Självinstinkt .. ja ..

Och vadå konsekvens tänkande? jag vet hur jag blir själv och vet vilka mängder jag ska ta .. jag har inte ens förklarat HUR aggressivt beteende det här handlar om .. vill ni veta så fråga.

Jag menar att benson smakar skit , och jag vill inte känna smaken, men jag vill ha effekten.

Du får väl helt enkelt stanna inne ikväll om du är rädd för att jag ska skada dig men det skulle jag inte göra.

Hur aggressivt beteende handlar det om? Vad är det för märklig benso som smakar så illa och hur mycket hade du tänkt och slänga i dig?

Personer fulla med bens och Alkohol i kroppen har en tendens att tro att dom är oövervinnerliga så jag kan lugnt gå ut nykter och ha kontrollen.

Ska sägas att jag har gjort samma misstag när jag drack därför vet jag av egen erfarenhet att det kan gå illa.

Jag ska inte tjata mer men ta det lite lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in