Svara
2009-07-09, 01:30
Bannlyst
Kn:man lder 22

Nr jag var p semester i sunny beach , Bulgarien knde jag sug efter att testa ngot nytt i drog vg. Tidigare hade jag erfarenhet av: opium, svamp, grs, alkohol, benz.

Jag snackade med taxi-chaffis och fick tag i en tablett, antar att just den jag fick tag p kallas fr "kristaller" dvs den var varken frgglad eller hade motiv.

Jag svalde medicinen och skljde ner det hella med saft och gick till hotellrummet. Frst knde jag illamende och det kndes som att jag ville krkas. Men efter ett tag lugnade det ner sig och brjade knna "puffar av lycka och gldjeskakningar genom kroppen", d bestmde jag mig att ta en svng ner till utestllen, nr jag var p vg mot nattklubben kndes allt overkligt behagligt lampluktor och billjus frvandlades till stjrnor och jag knde mig "bst", jag fick en tony montana knsla . Vll inne p nattklubben knde jag mig oftast trstig medans ruset fortsatte det blev ett antal vattenflaskor och allt kndes kul. Nr jag satt och lyssnade p music fick jag en gudomlig upplevelse, jag knde mig som en gud som satt och lyssnade p music. Klockan var nu 5 p morgonen och stllet brjade stnga,
nr jag gick ut knde jag mig fortfarande coolt bra p ett obeskrivligt stt.
Fick sura blickar av vakter dock som sa ngot , men jag brydde mig inte mycket om det.

Nr jag gick in p hotellrummet satte jag p skn musik och forsatte dansa.

Knde mig lite fuckt up dock under AT.

Jag tycker att det hr br man kunna unna sig en gng om ret, s farligt verkar det inte vara.

+ allt frn ruset till frmgan att till sig av upplevelser.
-sura vakter, det var det enda.
Citera
2009-07-09, 01:38
Medlem
Psypoteks avatar
enkel och gldjevckande rapport skulle jag sga, synd att man inte kan f tag p knappar med en rejld mngd MDMA i hr hemma ;P

Men det lter faktiskt som om att det var mycket tjack i skiten du tog, eller att det var 2-cb om du brjade se stjrnor och skit haha ^^
Citera
2009-07-09, 01:38
Medlem
svartaspetsars avatar
h lter fint, var du ensam?
E r s underbart!
Jag ska dit den 30e... tnkte leta lite d om jag fr mjlighet.
Citera
2009-07-09, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
h lter fint, var du ensam?
E r s underbart!
Jag ska dit den 30e... tnkte leta lite d om jag fr mjlighet.

Yes jag var ensam, knnde inte ngra som ville med.
Men det funkar fr mig i af, man kan alltid f knull p gogo girls fr 50 euro om man inte hittar ngot.
Ask the taxidriver they got the stuff .
Citera
2009-07-09, 13:34
Medlem
svartaspetsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Yes jag var ensam, knnde inte ngra som ville med.
Men det funkar fr mig i af, man kan alltid f knull p gogo girls fr 50 euro om man inte hittar ngot.
Ask the taxidriver they got the stuff .

Haha jag r tjej men tack nd fr tipset ;D
Ska se om jag lyckas smita ivg och leta lite!
Citera
2009-07-10, 13:58
Medlem
Adks avatar
Skulle grna vilja veta hur mycket du fick betala fr en knapp om man fr frga?

Sjlv har jag slutat ka till Bulgarien nu eftersom jag trttnat p deras jvla sletna standard som bara knns som dliga kopior av vriga vstvrlden samt att maffian hrjar verallt och trissar upp priserna.

Hursomhelst var jag dr fr sista (?) gngen frra ret och d i Golden sands. D kpte jag bde E och grs och priserna var sjuuuka. Hade ju dock ingen annanstans att vnda mig eftersom man var utomlands utan kontakter och var tvungen att kpa p gatan av maffiagda smkranar.

Fick iaf betala ca 200 kr fr en ecstasytablett och 100 kr fr en frdigrullad joint (iofs ganska fet med bara grs och skert 1 gram). Sjukligt dyrt fr att vara i ett fattigt land.

Ludren kostade fr vrigt 80 euro verallt oavsett klass p alla stllen s det blev inget kp Iofs fanns det fina tjejer lngs landsvgarna mellan Varna och Burgas som bara kosta 40 spnn typ men det r en annan historia

Minns nr det var BILLIGT i Bulgarien i slutet av 90-talet och brjan p 2000 nr jag var dr med polare nr jag nyss fyllt 18. D kostade en stor stark p nattklubb 5 kronor och en tequilashot 2 kr. D kunde man ju ta att det var sletet och sunkigt men nu kan man ju lika grna ka till Spanien som r mycket frschare och inte dyrare heller. Dr vet man vad man fr iaf.
Citera
2009-07-10, 21:38
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Fick iaf betala ca 200 kr fr en ecstasytablett och 100 kr fr en frdigrullad joint

Herrejvlar, hoppas det var en riktig dunder knapp.
Citera
2009-07-11, 03:38
Medlem
atomonyms avatar
Lter som du fick en underbar kvll. Rapporten tycker jag kunde haft mer innehll.
3/5 frn mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in