Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-07-09, 21:37
  #25
Medlem
:Ericuss avatar
Alien Versus Predator på LAN.. Fan så läskigt, skiter typ ner mig när alien kommer fram i någon mörk gränd!
Citera
2009-07-09, 23:53
  #26
Medlem
GOHULs avatar
Jag blir skitlätt rädd i spel av någon anledning Är inte den som egentligen är rädd av mig irl om man säger så men i spel är jag skitlättskrämd. Typ alltid när jag ska köra Fallout 3 tex brukar jag dra på musik i bakgrunden så jag inte ska bli så jävla rädd om någon hoppar på mig från ingenstans Jag antar att det är ljuden i respektive spel som gör det läskigt.
Citera
2009-07-10, 01:22
  #27
Medlem
LifeIsALoops avatar
Jag har verkligen inte nerver för skräckspel.
Jag älskar att spela skiten, men under kortare perioder.
Citera
2009-07-10, 01:30
  #28
Medlem
TKD_1337s avatar
Jag blev jävligt skrämd under vissa stunder när jag ex. spelade L4D & H-L 2. Det var mörkt i rummet, hade högt ljud - och jag var oförberedd. Med oförberedd menar jag att jag nästan aldrig spelar singleplayer-spel... tänkte inte att det skulle hoppa upp läskiga varelser då och då.
Citera
2009-07-10, 01:35
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GOHUL
Jag blir skitlätt rädd i spel av någon anledning Är inte den som egentligen är rädd av mig irl om man säger så men i spel är jag skitlättskrämd. Typ alltid när jag ska köra Fallout 3 tex brukar jag dra på musik i bakgrunden så jag inte ska bli så jävla rädd om någon hoppar på mig från ingenstans Jag antar att det är ljuden i respektive spel som gör det läskigt.

Ljudet är 90% av skräckfilmer och spel. Testa att se en sekvens ur valfri skräckfilm utan ljud och med musik på istället, du kommer fnissa för dig själv.

Ont: Blir skiträdd varenda gång, av både skräckfilm och spel, var tvungen att ta av mig hörlurarna och sitta långt ifrån skärmen i fallout 3s kloaker.
Citera
2009-07-10, 02:01
  #30
Medlem
Tord_Ywels avatar
Själv blir jag då rentav skit rädd om jag sitter och spelar Silent Hill eller liknande spel stenad i mörkret, blir väldigt mycket mer rädd av spel än av filmer då man faktiskt har inverkan på spel och får ta (dom virtuella) konsekvenserna av sitt handlande och inte bara sitter och ser på efterblivna tonåringar som backar i mörker utan att se sig för vars dom går. Ibland blir det så intensivt att man måste lägga ifrån sig dosan och bara sitta och kolla på skärmen i någon minut för att samla sig. Men i vanliga fall är det sällan jag blir skrämd av spel och ännu mer sällan av filmer.
Citera
2009-07-10, 02:03
  #31
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potential
Jag blev skiträdd när jag lirade Condemned: Criminal Origins, prova det så kanske du får lite kladd i kalsongerna! Riktigt kusligt skit!
Usch! Det spelet har en mäktig stämning!

Sjukt skraj, kommer ihåg jag vågade inte ta upp FBI sakerna för då skulle jag inte kunna försvara mig om det kom nån jävel
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback