2009-07-08, 19:45
Medlem
Memphissens avatar
Jag såg att det redan fanns en tråd om MJ:s död, men jag tänkte fokusera enbart på barnen han har.

De två äldsta är ju inte alls lika MJ, däremot tycker jag mig se att den yngsta Prince Michael II är rätt lik MJ.

Vad tror ni? Finns det några bevis för huruvida barnen är hans biologiska eller ej? Mer än utseendet.

Vet att de två första är barn till Debbie Row, och den yngsta av en okänd surrogatmamma.
Citera
2009-07-08, 19:46
Medlem
Allan Akbars avatar
Svar: Nej. Alla tre barnen är vita, MJ var neger.
Citera
2009-07-08, 19:58
Medlem
Memphissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

Den yngsta tycker inte jag är riktigt vit, och neger + vit behöver inte bli just en mulatt, kan få alla möjliga hudtoner, se bara på Tiger Woods ungar.
Citera
2009-07-08, 20:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag har för mig att hans faderskap har ifrågasatts flera gånger men jag är osäker på om man har kunnat dnatesta barnen och MJ

En del av kritiken handlar om just som Allan skrev här ovan att några av barnen är mer vita och har mer kaukasiska drag än mulatter normalt brukar ha. En annan del handlar om motivet till att han så fort ville bli pappa och därtill med vem som helst och till vilket pris som helst.
Jag minns inte riktigt nu men jag har för mig att beslutet att skaffa barn med en surrogatmamma dök upp i samband med pedofilanklagelserna och vissa kritiker anser att allt blev ett spel för gallerierna för att ändra fokus så att det skulle se ut som att MJ älskade barn på ett naturligt sätt osv

Nåväl hur som helst är det synd om barnen oavsett varför och hur det gick till för nu har de ju inga biologiska föräldrar kvar vilket kan komma ge dem problem senare i livet
Senast redigerad av Gabriel Knight 2009-07-08 kl. 20:07.
Citera
2009-07-08, 20:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memphissen
Den yngsta tycker inte jag är riktigt vit, och neger + vit behöver inte bli just en mulatt, kan få alla möjliga hudtoner, se bara på Tiger Woods ungar.

Den yngsta går det väl rykten om att hans läkare är pappa till tyckte jag det stod i tidningen
Citera
2009-07-08, 20:12
Medlem
Den minste ser ju möjligtvis lite svart ut, dock ser det väl ut som han har ett ursprung från indien, bangladesh eller liknande, inte afrikanskt.
Citera
2009-07-08, 21:20
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Han är inte riktig neger utan utspädd med åtminstone asiatiskt blod.
Citera
2009-07-08, 23:14
Medlem
Bronkzs avatar
jag är fullständigt 100% övertygad om att han inte var pedofil, men tröttnade på på skiten och pröjsade, som många av oss gör på andra helt irrelevanta saker.

Likaväl är jag övertygad om att Tyson inte våldtog den där tjejen.

Det finns så många golddiggers, och så många cpn som utnyttjar folk, och verkligen. Skulle mike tyson behöva våldta en tjej??? svar: nej

Skulle michael jackson, en av världens mest påpassade människor, ta risken och pedofila sig? Svar: nej

Däremot mer ljusskygga gamla stofiler som inte får nåt och inte är nåt längre, Svar: ja.

nästan så man tror att cp-idioten till guvernör pete som försöker köpa redneck poäng börjat härja i tråden,

Kanye west, är ju bra mycket mer hebefil/pedofil, och tom ON CAMERA, än någon annan kändis ever.
Citera
2009-07-09, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar

MJ var faktiskt vit när han dog, så...

Men nej, det är allmänt känt att han inte är biologisk pappa till de två äldsta. Däremot är det mer oklart när det gäller den yngsta, "Blanket", som faktiskt har mörka drag.
Citera
2009-07-09, 14:47
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
jag är fullständigt 100% övertygad om att han inte var pedofil, men tröttnade på på skiten och pröjsade, som många av oss gör på andra helt irrelevanta saker.

Likaväl är jag övertygad om att Tyson inte våldtog den där tjejen.

Det finns så många golddiggers, och så många cpn som utnyttjar folk, och verkligen. Skulle mike tyson behöva våldta en tjej??? svar: nej

Skulle michael jackson, en av världens mest påpassade människor, ta risken och pedofila sig? Svar: nej

Däremot mer ljusskygga gamla stofiler som inte får nåt och inte är nåt längre, Svar: ja.

nästan så man tror att cp-idioten till guvernör pete som försöker köpa redneck poäng börjat härja i tråden,

Kanye west, är ju bra mycket mer hebefil/pedofil, och tom ON CAMERA, än någon annan kändis ever.

Så förmögenhet och kändisskap blir ett okrossbart alibi i sig självt?

Det finns allt för många fall som talar emot det i verkliga livet.
Snarare är det väl så att dessa människor med så mycket pengar inte behöver bry sig om saker som bekymrar oss övriga, är omgivna av ja-sägare, fans som dyrkar dem samt alla andra som smörar för dom. Det är enligt mig troligare att detta orsakar ett Guds-komplex istället för fruktan för att riskera allt man har.
Citera
2009-07-09, 14:57
Medlem
finde3213s avatar
MJs yngsta son är ganska lik Jermaines son:

http://www.newhotstuff.net/wp-conten...ll-300x300.jpg
http://www.accesshollywood.com/conte...on-in-2004.jpg
Citera
2009-07-09, 15:12
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Jag såg att det redan fanns en tråd om MJ:s död, men jag tänkte fokusera enbart på barnen han har.

De två äldsta är ju inte alls lika MJ, däremot tycker jag mig se att den yngsta Prince Michael II är rätt lik MJ.

Vad tror ni? Finns det några bevis för huruvida barnen är hans biologiska eller ej? Mer än utseendet.

Vet att de två första är barn till Debbie Row, och den yngsta av en okänd surrogatmamma.

Sades något om att de två äldsta skall vara gjorda med hjälp av spermdonation.

Den yngsta, Blanket, sägs vara Michaels men ingen vet vem mamman är. Tror det kan ha varit någon surrogatmamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in