Citat:
Ursprungligen postat av fiskarens
Tjena har ett problem med min Dell Latitude E5410 med Windows 7 64 bitars.
Det är så att när jag installerat om datorn och efter det har jag gått in i den, laddar hem drivrutiner och installerar och sedan startar om den så blir skärmen helt blank efter laddat Windows. Det konstiga är att man hör att den startas upp och jag försökte faktiskt att skriva in mitt lösen och OK, det gick att logga in men ingen bild. Väldigt skumt. Blev lite arg och startade om och försökte gå in i felsäkert läge och kolla i windows loggarna men det fanns inte mycket där som kunde koppla till felet. Jag har en dockningsstation hemma och det fungerar att använda Windows på båda de skärmarna helt felfritt. Kanske är ett hårdvaru fel? Men det är väldigt skumt eftersom jag testade innan att köra med Ubuntu Desktop och det fungerade felfritt dock att man behövde lite drivrutiner men inget fel med skärmen...
Skulle vara fruktansvärt tacksamt om ni kunde finna något svar på denna gåta.
Hej
Jeg hedder Karina, og arbejder hos Dell.
Jeg er ked af at høre, at du har problemer med skærmen på din Latitude. Du kan evt. forsøge at finde fejlen med denne guide, som kan løse de mest alm. windows problemer:
http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=se&cs=sedhs1&docid=266262&l=sv&s=dhs
Afhjælper dette ikke problemet, er du meget velkommen til at sende mig en privat besked med dit servicetag, så vil jeg meget gerne se nærmere på, om jeg evt. kan hjælpe. I så fald må du meget gerne præcisere hvad det præcis er der sker? Blå skærm, sort skærm eller andet?
Med venlig hilsen
Karina Hansen
EMEA Social Media Outreach Professional
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar & @Delllytter