Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-20, 22:10
  #469
Medlem
Lunchbuffe 95 kr är det dyrt
Ta kängurun då för 85 kr då vill du ha kvalite får du väl betala för det
Han har ju funnits länge i gbg
Citera
2019-06-20, 22:55
  #470
Moderator
Arne.Ankas avatar
Bor sen ett tag en bra bit norr om göteborg så har ingen pejl på vilka ställen som är bra, på tillfälligt besök i staden och efter ett mindre lyckat besök på sannegården vågmästareplatsen(kycklingrulle som smaka apa) så söker jag tips på bra pizzeria på hisingen runt brunnsbo eketrägatan eriksberg?

Isas på godemansgatan, för 15år sen ett bra ställe men hur är det nuförtiden?
__________________
Senast redigerad av Arne.Anka 2019-06-20 kl. 22:57.
Citera
2019-06-20, 22:58
  #471
Medlem
Motalas avatar
Bästa Pizzerian i Götet är PEPPERONI i Johaneberg.

Smak, bemötande. ingredienser. pris. miljö

Outstanding eller som man säger i Göteborg Enastående
Citera
2019-06-26, 07:59
  #472
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Bor sen ett tag en bra bit norr om göteborg så har ingen pejl på vilka ställen som är bra, på tillfälligt besök i staden och efter ett mindre lyckat besök på sannegården vågmästareplatsen(kycklingrulle som smaka apa) så söker jag tips på bra pizzeria på hisingen runt brunnsbo eketrägatan eriksberg?

Isas på godemansgatan, för 15år sen ett bra ställe men hur är det nuförtiden?

Prova Lollos på Brunnsbotorget. Riktigt bra kebabpizza. Minus för klientelet och den något torftiga utsikten över motorvägen dock.
Citera
2019-06-26, 10:41
  #473
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolon
Prova Lollos på Brunnsbotorget. Riktigt bra kebabpizza. Minus för klientelet och den något torftiga utsikten över motorvägen dock.
Utsikten skiter jag i hämtar bara men vad är det för kebab dom har?

Redigerat:
sannegårdens använder kalmarkbebab iallafall.
https://www.kalmarkebab.se/produkter
__________________
Senast redigerad av Arne.Anka 2019-06-26 kl. 10:43.
Citera
2019-06-26, 22:19
  #474
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Utsikten skiter jag i hämtar bara men vad är det för kebab dom har?

Redigerat:
sannegårdens använder kalmarkbebab iallafall.
https://www.kalmarkebab.se/produkter

Fanns både ”vanlig” karrékebab (slamsor), nöt (pressad) och kyckling sist jag var där
Citera
2019-07-10, 23:25
  #475
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kolon
Prova Lollos på Brunnsbotorget. Riktigt bra kebabpizza. Minus för klientelet och den något torftiga utsikten över motorvägen dock.
Inte det som har utsikt över torget då? Där hade dom grymma pizzor för ett par år sedan.
Citera
2019-08-13, 19:50
  #476
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Bor sen ett tag en bra bit norr om göteborg så har ingen pejl på vilka ställen som är bra, på tillfälligt besök i staden och efter ett mindre lyckat besök på sannegården vågmästareplatsen(kycklingrulle som smaka apa) så söker jag tips på bra pizzeria på hisingen runt brunnsbo eketrägatan eriksberg?

Isas på godemansgatan, för 15år sen ett bra ställe men hur är det nuförtiden?

Titanic skall vara riktigt bra sägs det
Citera
2019-09-05, 17:14
  #477
Medlem
CPJesuss avatar
Tjenare!
Ska iväg till Gbg och jobba i 2 veckor nu på måndag och har läst tråden men min undran är om det finns nån pizzeria i Gbg numera där man kan få "gammeldags" pizzor d.v.s. vanliga hederliga Capricciosa, Calzone, Vesuvio och allt vad dom heter och dessutom kunna klämma ett par öl efter jobbet?

Kommer att bo rätt nära Centralstation men jobba på Tredje Långgatan så allt däremellan är av intresse, tack!
Citera
2019-09-05, 18:02
  #478
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Bor sen ett tag en bra bit norr om göteborg så har ingen pejl på vilka ställen som är bra, på tillfälligt besök i staden och efter ett mindre lyckat besök på sannegården vågmästareplatsen(kycklingrulle som smaka apa) så söker jag tips på bra pizzeria på hisingen runt brunnsbo eketrägatan eriksberg?

Isas på godemansgatan, för 15år sen ett bra ställe men hur är det nuförtiden?

Ända Sannegårdens pizzerior som är värda besök är dom som ligger i eriksberg.

Länge sen jag var där dock. Tycker finns alldels förmånga sannegårdens pizzerior som bara lever på namnet. Ägarna borde köpt en flotta av bilar för hemkörning istället för att öppna så många ställen.
Citera
2019-09-05, 21:53
  #479
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Ända Sannegårdens pizzerior som är värda besök är dom som ligger i eriksberg.

Länge sen jag var där dock. Tycker finns alldels förmånga sannegårdens pizzerior som bara lever på namnet. Ägarna borde köpt en flotta av bilar för hemkörning istället för att öppna så många ställen.
Dom finns på flera ställen, tex Johanneberg.
Citera
2019-09-08, 18:31
  #480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Tjenare!
Ska iväg till Gbg och jobba i 2 veckor nu på måndag och har läst tråden men min undran är om det finns nån pizzeria i Gbg numera där man kan få "gammeldags" pizzor d.v.s. vanliga hederliga Capricciosa, Calzone, Vesuvio och allt vad dom heter och dessutom kunna klämma ett par öl efter jobbet?

Kommer att bo rätt nära Centralstation men jobba på Tredje Långgatan så allt däremellan är av intresse, tack!

Pizzabageriet på prinsgatan är det självklara valet! Det finns många pizzerior runtom men denna är den bästa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback