Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 02:07
  #6049
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Då antar jag att hon inte gick med på att knulla alla serber självmant som du nämnde mellan 1992-1995. Så du stödjer våldtäkt då har du inga problem att invandrare som våldtar svenskar förmodar jag.

Invandrare som våldtar svenskar förtjänar att flås levande.
Citera
2024-02-18, 08:58
  #6050
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Invandrare som våldtar svenskar förtjänar att flås levande.


Du hade inga problem the other way around.
Citera
2024-02-18, 09:01
  #6051
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Bernard Lewis

Är ingen auktoritet på detta området. Som jude vill han ha monopol på folkmord.


Oh fan en historiker som pratar sanningen.
Citera
2024-02-18, 09:37
  #6052
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Oh fan en historiker som pratar sanningen.

Det finns massor av historiker som har en helt annan åsikt. Det är Lewis som är den avvikande.

Sverige har erkänt folkmordet mot armenier och andra kristna folk. När Förintelse-förnekelse med stor sannolikhet kommer i lag att bli förbjuden att förneka kommer säkerligen också det armeniska folkmordet att bli förbjudet att förneka, precis som i Frankrike.
Citera
2024-02-18, 09:39
  #6053
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Du hade inga problem the other way around.

Jag har inga problem. Ni utlänningar har inget i Sverige att göra. Om ni begår brott här är det särskilt allvarligt.

Du verkar inte ha något problem med att massor av armeniska kvinnor utsattes för våldtäkter, att ni själva begick våldtäkter under kriget.
Citera
2024-02-18, 17:59
  #6054
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det finns massor av historiker som har en helt annan åsikt. Det är Lewis som är den avvikande.

Sverige har erkänt folkmordet mot armenier och andra kristna folk. När Förintelse-förnekelse med stor sannolikhet kommer i lag att bli förbjuden att förneka kommer säkerligen också det armeniska folkmordet att bli förbjudet att förneka, precis som i Frankrike.

Säkert, men som alla andra så ljuger många om det (bosniakerna srebrenica), (serberna Jasenovac) Armenierna (armeniska folkmordet) Grekerna (grekiska folkmordet) Judarna (förintelsen) alla lägger en extra nolla om hur många omkom men sakta men säker börjar sanningen komma fram och vem är ansvarig förutom antalet till starten av konflikten och brotten.
__________________
Senast redigerad av Avalionn 2024-02-18 kl. 18:05.
Citera
2024-02-18, 18:04
  #6055
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag har inga problem. Ni utlänningar har inget i Sverige att göra. Om ni begår brott här är det särskilt allvarligt.

Du verkar inte ha något problem med att massor av armeniska kvinnor utsattes för våldtäkter, att ni själva begick våldtäkter under kriget.

Lite ironiskt du hade inga problem att nämna hur bosniskamuslimska kvinnor blev våldtagna men du blev upprörd när jag frågade ut dig om det var lika kul när svenska kvinnor blev våldtagna av invandrare i Sverige.

Det vet inte vem som är din pappa. Är det Slobodan, Radovan, Ante, Milan eller någon annan av de män som din morsa knullade runt med 1992-1995.

Även Testaros kommenterade till detta.
Vidrigt att du jämställer våldtäkt och folkmord under en krigshändelse för knull. Erat rätta ansikte kommer fram , eller hur cetnici ?

Du är en vidrig serbs älskare som drar alla muslimer över samma kam för vad muslimerna i Sverige gör när vi är inte ansvariga men älskar att karma kom ikapp Sverige och att det som sker är av er egna dumhet.

Jag ska också svara på denna fråga:
Du verkar inte ha något problem med att massor av armeniska kvinnor utsattes för våldtäkter, att ni själva begick våldtäkter under kriget.

Jag skyddar inga människor oavsett religion som begår dom brotten (våldtäkt mot armenierna) jag är gammalmodig och tycker om man begår ett sådant brott ska man sättas mot väggen och skjutas, jag har absolut inget mot armenier och jag har aldrig haft det är ett bra folk som sköter sitt dom har varken skadat bosniemuslimerna eller talar dåligt av oss eller att vi gör det samma. Men jag linkade bevis endast som underlägg och sanningen måste fram att armenierna är inte enbart offer i hela konflikten.
__________________
Senast redigerad av Avalionn 2024-02-18 kl. 18:11.
Citera
2024-02-19, 07:07
  #6056
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Lite ironiskt du hade inga problem att nämna hur bosniskamuslimska kvinnor blev våldtagna men du blev upprörd när jag frågade ut dig om det var lika kul när svenska kvinnor blev våldtagna av invandrare i Sverige.

Det vet inte vem som är din pappa. Är det Slobodan, Radovan, Ante, Milan eller någon annan av de män som din morsa knullade runt med 1992-1995.

Om du följde tråden så ser du att det jag skrev var ett svar på en förolämpning från din landsman Frozenfist. Han skrev att jag som svensk inte visste vilken min far var. En fruktansvärd grov förolämpning mot mig och andra svenskar. Han fick det svar som han förtjänade av mig.

Angående våldtäkt under kriget, i de områden som ni hade övertag begick ni en massa våldtäkter mot era motståndares kvinnor. Men det bekymrar förmodligen inte dig.

När det gäller utlänningars brott mot svenskar är det mycket allvarligt och förtjänar allra strängaste straff. Ni har släppts in i landet och fått allt vad ni önskat av svenskarna, men ni tackar oss med att begå grova brott mot oss.

Citat:
Även Testaros kommenterade till detta.
Vidrigt att du jämställer våldtäkt och folkmord under en krigshändelse för knull. Erat rätta ansikte kommer fram , eller hur cetnici ?

Testaros är en av forumets allra vidrigaste debattörerna som förnekar folkmord. För testaros är det helt ok för turkar och andra muslimer att mörda, våldta och ta slavar.

Citat:
Du är en vidrig serbs älskare som drar alla muslimer över samma kam för vad muslimerna i Sverige gör när vi är inte ansvariga men älskar att karma kom ikapp Sverige och att det som sker är av er egna dumhet.

Nej jag älskar inte serber.

Ja "karma" kommer förmodligen att komma ikapp Sverige i framtiden. Sverige har varit som du skriver dumsnälla att låta muslimska folk kolonisera landet och detta som du också skriver kommer får konsekvenser för svenskarna i framtiden.

President Trump har en berättelse om detta:

https://www.youtube.com/watch?v=qSrOXvoNLwg


Citat:
Jag ska också svara på denna fråga:
Du verkar inte ha något problem med att massor av armeniska kvinnor utsattes för våldtäkter, att ni själva begick våldtäkter under kriget.

Jag skyddar inga människor oavsett religion som begår dom brotten (våldtäkt mot armenierna) jag är gammalmodig och tycker om man begår ett sådant brott ska man sättas mot väggen och skjutas, jag har absolut inget mot armenier och jag har aldrig haft det är ett bra folk som sköter sitt dom har varken skadat bosniemuslimerna eller talar dåligt av oss eller att vi gör det samma. Men jag linkade bevis endast som underlägg och sanningen måste fram att armenierna är inte enbart offer i hela konflikten.

Nej du linkade inte något bevis. Lewis är ingen auktoritet på området. De flesta civiliserade länderna har erkänt folkmordet.

Ja armenier slogs mot turkarna, men hur hade turkarna behandlat armenierna? De hade under lång tid begått våldshandlingar mot armenierna. Dessutom att mörda kvinnor, barn och gamlingar i massor i syfte med att utrota en folkgrupp är folkmord.

Att du förnekar folkmordet visar på vilken slags vidrig människa du är.
Citera
2024-02-24, 19:57
  #6057
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om du följde tråden så ser du att det jag skrev var ett svar på en förolämpning från din landsman Frozenfist. Han skrev att jag som svensk inte visste vilken min far var. En fruktansvärd grov förolämpning mot mig och andra svenskar. Han fick det svar som han förtjänade av mig.

Angående våldtäkt under kriget, i de områden som ni hade övertag begick ni en massa våldtäkter mot era motståndares kvinnor. Men det bekymrar förmodligen inte dig.

När det gäller utlänningars brott mot svenskar är det mycket allvarligt och förtjänar allra strängaste straff. Ni har släppts in i landet och fått allt vad ni önskat av svenskarna, men ni tackar oss med att begå grova brott mot oss.



Testaros är en av forumets allra vidrigaste debattörerna som förnekar folkmord. För testaros är det helt ok för turkar och andra muslimer att mörda, våldta och ta slavar.



Nej jag älskar inte serber.

Ja "karma" kommer förmodligen att komma ikapp Sverige i framtiden. Sverige har varit som du skriver dumsnälla att låta muslimska folk kolonisera landet och detta som du också skriver kommer får konsekvenser för svenskarna i framtiden.

President Trump har en berättelse om detta:

https://www.youtube.com/watch?v=qSrOXvoNLwg




Nej du linkade inte något bevis. Lewis är ingen auktoritet på området. De flesta civiliserade länderna har erkänt folkmordet.

Ja armenier slogs mot turkarna, men hur hade turkarna behandlat armenierna? De hade under lång tid begått våldshandlingar mot armenierna. Dessutom att mörda kvinnor, barn och gamlingar i massor i syfte med att utrota en folkgrupp är folkmord.

Att du förnekar folkmordet visar på vilken slags vidrig människa du är.


Angående våldtäkt under kriget, i de områden som ni hade övertag begick ni en massa våldtäkter mot era motståndares kvinnor. Men det bekymrar förmodligen inte dig. Ett mynt har alltid två sidor. Man utsätts för det man blir utsatt för.

När det gäller utlänningars brott mot svenskar är det mycket allvarligt och förtjänar allra strängaste straff. Ni har släppts in i landet och fått allt vad ni önskat av svenskarna, men ni tackar oss med att begå grova brott mot oss. NI, där kom den? lika lite som du kan stå för vad andra skriver på flashback så har jag inget ansvar för vad andra gör i samma religion. Trots det får jag läsa konstant hur man drar alla muslimer över samma kam. Kolla vad skriva om mitt folk, så fattar du väl snart varför jag beter mig som jag gör.

Testaros är en av forumets allra vidrigaste debattörerna som förnekar folkmord. För testaros är det helt ok för turkar och andra muslimer att mörda, våldta och ta slavar. Du förnekade också folkmord när du blev upprörd när jag linkade sanningen om den armeniska folkmordet.

Nej du linkade inte något bevis. Lewis är ingen auktoritet på området. De flesta civiliserade länderna har erkänt folkmordet.
Ja armenier slogs mot turkarna, men hur hade turkarna behandlat armenierna? De hade under lång tid begått våldshandlingar mot armenierna. Dessutom att mörda kvinnor, barn och gamlingar i massor i syfte med att utrota en folkgrupp är folkmord.
Att du förnekar folkmordet visar på vilken slags vidrig människa du är.
Vilken nyhet att kristna gapar sig hesa att ingen fakta är giltig absolut inte första gången jag har denna diskussion med en kristen.
__________________
Senast redigerad av Avalionn 2024-02-24 kl. 20:48.
Citera
2024-03-26, 15:40
  #6058
Avstängd
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
För att påminna dig så pratade Jesus hebreiska och för de andra så är en kristen som har konverterat till Kristendomen lika mycket kristen som Jovan eller Josip.
Du som är nynazist eller en svensk som tycker att Islam är exotiskt genom umgänge med bosniska muslimer eller vad du nu än är i och med att du är emot en folkgrupp uppenbarligen som kallas för alawiter. Du har själv rasistiska åsikter.

När de gäller serber, kan du och din vän Sunrise01 ge mig exempel på en bosnisk muslim som har uppfunnit någonting eller gjort någonting gott för mänskligheten?
Nikola Tesla, en serb ifrån Kroatien som kroaterna vill kalla för kroat eftersom han har gjort någonting bra och då duger man som serb i de kroatiska folkets ögon, som har ett bilmärke uppkallat efter sig.
Mihailo Pupin är en annan serb.
Novak Djokovic som kör över alla bosniska muslimska tennisspelare.
De finns även serbiska skådespelare som Rade Serbedzija som kanske också kroaterna vill kalla för kroat eftersom han är en känd skådespelare.
Vad har bosniska muslimer uppfunnit? Kanske har de bosniska muslimer som åkt till IS uppfunnit ett nytt bombbälte? Cevapi härstammar ifrån den turkiska maträtten kebap, så de är ingen uppfinning och inte heller burek som är en turkisk maträtt som heter börek.
När bosniska muslimer eller vad de kallade sig innan turkarna kom till Balkan gick runt med fåniga huvudbonader och drog på sina kvinnor heltäckande klädsel och halshögg konvertiter och gick ner på knä i moskéer och rökte vattenpipa så hade Mihailo Pupin och Nikola Tesla annat för sig. Se bara på idrott, i Bosnien och Hercegovina finns de ingen fotbollsarena som är godkänd för gruppspel i fotboll i UEFA:s fotbollsarrangemang, inte ens i Västtyskland... förlåt FBiH. Men moskéer och halalbutiker finns de i överflöd.
Och richard lynn satte 89 iq på serberna medan bosnierna hade 94 vilken irony även med tesla och pupin så faller ni i iq för ett land som inte har några uppfinningar bakom sig.
Citera
2024-03-26, 17:50
  #6059
Medlem
VillBaraChillas avatar
Tvivlar starkt på att Bosnien kommer gå med i EU i framtiden. Landet har tre etniska grupper som har en president var och de hatar varandra. Lycka till med det.

Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
[/b]

Angående våldtäkt under kriget, i de områden som ni hade övertag begick ni en massa våldtäkter mot era motståndares kvinnor. Men det bekymrar förmodligen inte dig. Ett mynt har alltid två sidor. Man utsätts för det man blir utsatt för.

När det gäller utlänningars brott mot svenskar är det mycket allvarligt och förtjänar allra strängaste straff. Ni har släppts in i landet och fått allt vad ni önskat av svenskarna, men ni tackar oss med att begå grova brott mot oss. NI, där kom den? lika lite som du kan stå för vad andra skriver på flashback så har jag inget ansvar för vad andra gör i samma religion. Trots det får jag läsa konstant hur man drar alla muslimer över samma kam. Kolla vad skriva om mitt folk, så fattar du väl snart varför jag beter mig som jag gör.

Testaros är en av forumets allra vidrigaste debattörerna som förnekar folkmord. För testaros är det helt ok för turkar och andra muslimer att mörda, våldta och ta slavar. Du förnekade också folkmord när du blev upprörd när jag linkade sanningen om den armeniska folkmordet.

Nej du linkade inte något bevis. Lewis är ingen auktoritet på området. De flesta civiliserade länderna har erkänt folkmordet.
Ja armenier slogs mot turkarna, men hur hade turkarna behandlat armenierna? De hade under lång tid begått våldshandlingar mot armenierna. Dessutom att mörda kvinnor, barn och gamlingar i massor i syfte med att utrota en folkgrupp är folkmord.
Att du förnekar folkmordet visar på vilken slags vidrig människa du är.
Vilken nyhet att kristna gapar sig hesa att ingen fakta är giltig absolut inte första gången jag har denna diskussion med en kristen.

Armeniska folkmordet skedde. Svenska regeringen har erkänt det. Bara för att EN historiker anser inte att det var ett folkmord innebär inte att det är per automatik sant.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback