Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-06, 20:09
  #61
Medlem
Schysst! Verkar vara en bra stad för en nöjestripp!
Citera
2015-12-06, 22:57
  #62
Medlem
Hermann666s avatar
Jag har inte själv varit i Budapest ännu men det jag läst mig till är att det inte är världens bästa ställe om man vill köpa sex. Inte som Prag eller Tyskland. Lägenhetsbordeller verkar vara grejen i Budapest.

Kolla in ISG för tips:

http://www.internationalsexguide.inf...p?692-Budapest
Citera
2015-12-07, 19:42
  #63
Medlem
Tack för info
Citera
2016-02-10, 21:15
  #64
Medlem
Budapest 2016, vad bör man satsa på respektive akta sig för? Tacksam för tips, weekend inbokad i april
Citera
2016-03-18, 13:38
  #65
Medlem
Ingen?
Citera
2016-09-30, 18:55
  #66
Medlem
Theburghs avatar
När jag var i Budapest flygplats för ett par veckor sen såg jag till min stora förvåning att det fans thaimassage där. Hade lite tidsbrist så jag beställde en fotmassage i en halvtimme (riktigt bra) och massörerna var Ungrare, hade lite halv porrig blick. Kommer inte ihåg priset men dyrt var det inte. Kanske Arlanda borde också ha en på terminalen
Citera
2016-12-08, 20:50
  #67
Medlem
Finns det inga FKK-ställen i Budapest?

Finns det bordeller?

Asså det måste det ju göra men jag vill ha ALLA tips. Inte länk till nån guide utan konkreta tips
Citera
2017-03-22, 06:58
  #68
Medlem
Precis hemkommen från Budapest. Massage med BBBJ av söt 20 åring 13 000 HUF. Full service ca: 22 000 - 35 000 HUF. www.rosszlanyok.hu
Citera
2018-02-08, 22:44
  #69
Medlem
Dålig uppslutning på den här tråden. Det måste väl vara många som har erfarenhet AV Budapest?

Jag ska till Budapest på konferens i mitten av Mars. Då tänkte jag att jag skulle få lite sällskap på kvällarna. På rosszlanyok.hu finns det ju en hel del snyggingar. Eller är det möjligen så att det hänger lite horror I baren på finare konferenshotell?

Finns det någon där ute med erfarenhet?
Citera
2018-02-09, 10:55
  #70
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Dålig uppslutning på den här tråden. Det måste väl vara många som har erfarenhet AV Budapest?

Jag ska till Budapest på konferens i mitten av Mars. Då tänkte jag att jag skulle få lite sällskap på kvällarna. På rosszlanyok.hu finns det ju en hel del snyggingar. Eller är det möjligen så att det hänger lite horror I baren på finare konferenshotell?

Finns det någon där ute med erfarenhet?
Jag har varit där ca 12 gånger.
1:åk ALDRIG i taxiblilar som saknar text på sidorna "gangster"
2: Lita inte på hotellpersonalen om tips på bordeller, du blir jätteblåst
3: Lägenhetsbordeller är att föredra
4: Ett seriöst ställe är Marlyn nattklubb. har du tur får du med en strippa hem därifrån 150euro
5: gathoror är det gott om, dock mycke "gipzy. Var försiktig med dom "rånrisk"
Ja det var lite tips hur du ska förhålla dig i den staden
Citera
2018-02-09, 20:47
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag har varit där ca 12 gånger.
1:åk ALDRIG i taxiblilar som saknar text på sidorna "gangster"
2: Lita inte på hotellpersonalen om tips på bordeller, du blir jätteblåst
3: Lägenhetsbordeller är att föredra
4: Ett seriöst ställe är Marlyn nattklubb. har du tur får du med en strippa hem därifrån 150euro
5: gathoror är det gott om, dock mycke "gipzy. Var försiktig med dom "rånrisk"
Ja det var lite tips hur du ska förhålla dig i den staden

Bra tips. Håll dig ifrån strippklubbar såvida inte det är mycket folk eller något. Har läst många historier om att vakterna stänger dörren och tömmer dig på pengar, även från pengamaskinen
Citera
2018-02-11, 12:03
  #72
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillV90
Bra tips. Håll dig ifrån strippklubbar såvida inte det är mycket folk eller något. Har läst många historier om att vakterna stänger dörren och tömmer dig på pengar, även från pengamaskinen

För två år sedan gick vi på tips från hotellet tyvärr.
Vi kom in på en club, där var ganska dött men då vi satte oss vid bordet tog det en nanosekund innan det satt fem brudar vid bordet.
Vi sa nej men dom insisterade och det skulle " inte kosta något"
Vi tittade på menyn och beställde varsin gin tonic till ett pris av 10 euro stycket, drinkarna kom in och servitören tog med sig menyn ut.
Alltså, va var fem stycken vi beställde fem drinkar a 10 euro, alltså 50 euro. Efter en timma då vi tröttnat på stället beställdes notan in, 1.500 euro????!!!!! Va i helvete? Vi hade med oss en storväxt finne som gick i taket, då kom det in två jättar med en doberman och undrade om vi " inte mådde bra? " släpper inte ut oss och visar en meny med helt andra siffror som de påstod att vi beställt efter. Blåsta så in i helvete för dom byter ut menyerna med avsikt. Bara att betala eller de skulle spöa skiten ur oss och ringa snuten😠
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback