Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-05, 23:36
  #1
Medlem
love for barbies avatar
Hej, jag ska till Budapest snart och behover tips pa bra strippklubbar och bordeller. Peepshowstallen vore nice ocksa.

Tack pa forhand
Citera
2009-07-06, 01:11
  #2
Medlem
csts avatar
Bor du på hotell kommer det nog finnas en och annan i personalen på hotellet som kan tipsa dig. I Budapest finns det flyers överallt till stripklubbar osv. Du lär inte ha några problem med att hitta det du söker.
Citera
2009-07-06, 01:34
  #3
Medlem
Håll tillgodo:

http://www.budapest-sexguide.com/

http://www.p1budapest.com/
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2009-07-06 kl. 01:36.
Citera
2009-07-06, 09:04
  #4
Medlem
BlueStars avatar
Som så ofta förr rekommenderar jag ISG som den primära informationskällan för sexköp utomlands:

http://www.internationalsexguide.inf...read.php?t=692
Citera
2009-07-06, 12:18
  #5
Medlem
Det finns rätt mycket rippoff ställen i Budapest, så läs på ordentligt, gå till de som fått omdömme att vara seriösa o håll dig där. Det kan bli rikitgt dyrt annars....
Citera
2009-07-06, 12:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Det finns rätt mycket rippoff ställen i Budapest, så läs på ordentligt, gå till de som fått omdömme att vara seriösa o håll dig där. Det kan bli rikitgt dyrt annars....

Exakt, mycket viktigt att välja med omsorg. Rip-off risken torde vara störst på strippklubbarna.
Citera
2009-07-07, 09:54
  #7
Medlem
love for barbies avatar
Tack for hjalpen!

Hur marker jag om det ar ett seriost stalle eller ej?
Citera
2009-07-07, 17:43
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av love for barbie
Tack for hjalpen!

Hur marker jag om det ar ett seriost stalle eller ej?

Förmodligen inte förrän du skall gå därifrån. Jag började förstå att detta kan vara skumt när servitrisen sa att vi inte behövde betala ölen med en gång trots att vi bad att få göra det när vi fick den. Inget konstigt med priserna, lite högre som det brukar vara på en strippklubb. När vi sulle gå visade de upp det finstilta i menyn, att vi behövde köpa dricka för ex tusen kr, eller möjligtvis 10000kr annars skulle vi behöva betala en straffavift på nåpra lusenlappar. Bara att betala. Dock var brudarna grymt snygga, kanske skulle man anat oråd redan där... Jag kan vara tveksam till att fråga en taxichaffis efter bästa strippklubb i en stad där rippp off är så utbrett, de får ofta bra provision på det.. bättre att göra förstudien hemma.
Jag var på ett anntat ställe, litet sunkigt hak med 6-8 strippor få gäster, men helt seriöst o schysta priser. Grymt kul, festade hela nätterna med ett gäng strippor vid bordet, och hade askul precis som ett strippklubbsbesök skall vara. Skall se om jag har någonstans vad stället hette, så postar jag det...
Citera
2009-07-07, 18:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av love for barbie
Tack for hjalpen!

Hur marker jag om det ar ett seriost stalle eller ej?

Bra recensioner. Passa dig för taxichaffisarna. De blåser ofta folk, eller kör dig till fel klubb eftersom de får provision för detta ibland.
Citera
2009-08-13, 14:24
  #10
Medlem
love for barbies avatar
Jag är nu hemkommen från Budapest. Jag besökte 3 stripklubbar. Betalade 800 kr för en private dance med en klockren 19-årig tjej. Lite dyrt men jag är ju nybörjare också.

Blev avsugen på ett peepshowställe också. Lite primitiva bås där en tjej sög av mig för 250 kr. Helt ok!
Citera
2009-08-13, 14:27
  #11
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love for barbie
Jag är nu hemkommen från Budapest. Jag besökte 3 stripklubbar. Betalade 800 kr för en private dance med en klockren 19-årig tjej. Lite dyrt men jag är ju nybörjare också.

Blev avsugen på ett peepshowställe också. Lite primitiva bås där en tjej sög av mig för 250 kr. Helt ok!

Trevligt! Du får gärna berätta mer detaljerat, t.ex. genom en ny tråd i recensionsdelen.
Citera
2009-08-14, 11:28
  #12
Medlem
love for barbies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Trevligt! Du får gärna berätta mer detaljerat, t.ex. genom en ny tråd i recensionsdelen.
Jag kommer inte ihåg namnet på stället så det kanske inte tjänar till.
Eller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback