Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-05, 20:30
  #1
Avstängd
Petta99s avatar
Tjena!

Det är så här att en tjej jag tyckte om har sagt till mig i över en månad att hon inte visste om vad hon ville (Pojkvän eller inte alltså). Jag väntade på ett svar i över en månad och höll optimismen uppe oftast, varje gång jag frågade (fråga drygt 2-3 gånger under denna period) så svarade hon att hon inte visste vad hon ville.

Under denna månad blev hon också markant otrevlig och dryg mot mig, kallade mig dum/korkad, sämst, att jag gjorde fel och var allmänt dålig, medens jag var trevlig och var mig själv helt enkelt.

Förra veckan berättade denna tjej att hon inte ville ha mig som pojkvän och har vetat om det hela tiden, "Jag trodde det var uppenbart?" sa hon och att jag kunde frågat henne, vilket jag givetvis hade.

Jag hade inte pratat med henne på en vecka förrens idag, då var det dem vanliga "hur mår du?" "Vad har du haft för dig?"-frågorna. Sen när vi inte prata mer, för jag hade ingenting att säga till henne så sa jag "Är det allt eller? För jag tänkte dra annars"

Då blev hon sur och sa att jag fick dra när fan jag ville och att jag inte ska vara så dryg (fittyken enligt henne) helt utan anledning. Hon avsluta även med "Skit ner dig" (ännu en gång).

Nu till frågan, jag anser INTE att jag var speciellt dryg och även om jag var det så har jag en väldigt bra anledning att vara det. Så, vad tycker ni?
Citera
2009-07-05, 20:37
  #2
Medlem
Artygs avatar
Jag anser att ni, eller framför allt hon, ska växa upp.
Bryt kontakten med henne och leta reda på flickor med lite fler hjärnceller.

För att svara på din fråga:
Vadå rätt? Det enda rätta är att avbryta kontakten med avskummet.
Citera
2009-07-05, 20:40
  #3
Medlem
Jag tycker du ska skita i henne, det är ju uppenbart att hon är störd. Ta inte illa upp.
Citera
2009-07-05, 20:41
  #4
Medlem
Exaktes avatar
Fyfan, sitter du och frågar flera gånger om en tjej vill bli tillsammans med dig?
Vill hon inte det först så är ju bollen hos henne, du kan ju inte sitta och tjata om det.

Förresten så var det uppenbart att hon inte ville om hon under en månads tid sitter och säger att hon inte vet.

Frågan är ju varför du sitter och spenderar tid på en tjej som inte vill ha dig samt är otrevlig mot dig.
Citera
2009-07-05, 20:41
  #5
Medlem
nyfiken&frågviss avatar
Låter för övrigt som en helskön inledning till ett förhållande! Vem behöver nyförälskelse och gulligull när man kan ägna sig åt förolämpningar liksom?
Citera
2009-07-05, 20:42
  #6
Medlem
Utomstående

Som en utomstående betraktare kan jag säga efter att ha läst din version av det hela att den människan hade jag inte ens bemödat mig med o kasta rötna ägg på usch och fy!!
Citera
2009-07-05, 20:44
  #7
Avstängd
Petta99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Fyfan, sitter du och frågar flera gånger om en tjej vill bli tillsammans med dig?
Vill hon inte det först så är ju bollen hos henne, du kan ju inte sitta och tjata om det.

Förresten så var det uppenbart att hon inte ville om hon under en månads tid sitter och säger att hon inte vet.

Frågan är ju varför du sitter och spenderar tid på en tjej som inte vill ha dig samt är otrevlig mot dig.

Grejen är den att denna tjej hade tidigare (innan hon sa att hon inte visste) bjudit hem mig till henne, sagt att hon var kär i mig och massa andra grejer, till och med sexuellt umgänge. För att dagen efter inte "veta".

EDIT: Hon hade hjärnceller i början verkade det som, då var hon hur trevlig som helst, allt ändrades så fort bara att jag inte hann med det. Därför det är så sjukt tycker jag.

Den frågan jag menade att ställa till er som kanske var lite dåligt formulerad var, tycker ni att jag var dryg när jag sa det jag sa i slutet där? Hur hade ni reagerat i samma situation.
__________________
Senast redigerad av Petta99 2009-07-05 kl. 20:47.
Citera
2009-07-05, 20:53
  #8
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Grejen är den att denna tjej hade tidigare (innan hon sa att hon inte visste) bjudit hem mig till henne, sagt att hon var kär i mig och massa andra grejer, till och med sexuellt umgänge. För att dagen efter inte "veta".

EDIT: Hon hade hjärnceller i början verkade det som, då var hon hur trevlig som helst, allt ändrades så fort bara att jag inte hann med det. Därför det är så sjukt tycker jag.

Den frågan jag menade att ställa till er som kanske var lite dåligt formulerad var, tycker ni att jag var dryg när jag sa det jag sa i slutet där? Hur hade ni reagerat i samma situation.

Okej.
Tycker absolut inte att du var dryg. Du skulle snarare ha sagt det tidigare om hon beter sig sådär.
Citera
2009-07-05, 21:04
  #9
Avstängd
Petta99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Okej.
Tycker absolut inte att du var dryg. Du skulle snarare ha sagt det tidigare om hon beter sig sådär.

Ja, jag har lite ångest över att jag gett henne så mycket tid jag gjort faktiskt. Tyvärr har jag inte mentaliteten att vara "otrevlig" mot folk, annars hade hon nog fått sig en ordentlig salva.
Citera
2009-07-05, 21:20
  #10
Medlem
Articunos avatar
Det uppenbaraste av allt är ju att det inte funkar att vara sådär på.
Har du inget eget liv liksom?

Har du inget att skriva till henne, varför göra det?
Citera
2009-07-05, 21:23
  #11
Avstängd
Petta99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Articuno
Det uppenbaraste av allt är ju att det inte funkar att vara sådär på.
Har du inget eget liv liksom?

Har du inget att skriva till henne, varför göra det?

Sådär på? Att fråga 2-3 gånger på ungefär 1.5 månad vad hon vill, är det för mycket begärt att få reda på det så att man kan börja gå vidare om det inte är något emellan oss?

Jag hade inget att skriva, det var hon som skrev till mig först, jag hälsade bara och svarade på hennes frågor och gav liknande frågor tillbaka, sen när det blev tyst frågade jag det som jag gjorde, om det var något hon ville ta upp innan jag stack.

Klart jag har ett eget liv, förstår ej vad det har med detta och göra, kan du förklara hur du menade?
Citera
2009-07-06, 08:47
  #12
Avstängd
MrCanes avatar
Hon har varit fjär, inte kunnat prata ur skägget om vad hon vill och inte och blir sur för att du drar? Låter som ett destillat av 'kvinnlig' logik av sämsta sort. Abort mission!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback