Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-05, 23:16
  #445
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Kom fram till följande insikt:

Jag brukar känna mig mer religiös/andlig/egobefriad/osv när jag är bäng. Men tänk om det bara är så att religiösa/andliga/egobefriade/osv människor är lite dummare och mer lättlurade, och när man är bäng så blir man egentligen bara dummare och mer lättlurad, därav att man känner sig mer religiös/andlig/egobefriad/osv när man är bäng?

Den deprimerande slutsatsen blir ju i så fall att jag borde sluta med både röka och tro på Gud.. :-/

Eller, eftersom tro verkar göra folk lyckliga och det är smart att vara lycklig, så är troende egentligen intelligentare än andra, och man blir intelligent av röka....
Citera
2015-07-05, 23:19
  #446
Medlem
Micra brieost och cheddarost med sambal oelek för att sedan doppa chipsen i!
Citera
2015-07-05, 23:23
  #447
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedfield
Jag är sjukt stenad och har fått upp exakta ideer hur jag ska få en brud jag tycker jävligt mkt om. Det är en helt sjukt plan och välplanerad. Just nu känns de bombsäkert att den kommer lyckas. Vet inte om jag kommer komma ihåg den imorn så jag har varit smart nog att filma mej själv med mobilen när jag berättar om den. hahha, helt sjukt

Såhär 4 år senare, hur gick det?
Citera
2015-07-05, 23:25
  #448
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsmiddy
"Anledningen till att vi tycker kändisar är snygga är enbart för vi känner till dom.
Egentligen behöver vi inte tycka dom är snygga"


:s

Va, men det stämmer ju!
Det kan omöjligt vara en bängsmart idé, bara en smart idé.
Citera
2015-07-05, 23:36
  #449
Medlem
moonclimbers avatar
Såg den här filmen:
https://www.youtube.com/watch?v=qcBEO5NedEw

Och jag skrattade, men tänkte sen hur reagerar de som på riktigt är överklass eller övre medelklass när de ser sånt? Blir de arga, eller tycker de det är kul, eller bryr de sig inte?
Citera
2015-07-05, 23:47
  #450
Medlem
moonclimbers avatar
Kom fram till denna insikt, bitter efter att ingen kommenterat mina senaste inlägg:

"Det här forumet är precis som IRL, alla skriver och skriver men ingen läser, och IRL så pratar och pratar alla, men ingen lyssnar."
Citera
2015-07-05, 23:48
  #451
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Kom fram till denna insikt, bitter efter att ingen kommenterat mina senaste inlägg:

"Det här forumet är precis som IRL, alla skriver och skriver men ingen läser, och IRL så pratar och pratar alla, men ingen lyssnar."

Eller så är det helt enkelt ingen annan här, precis som IRL där också med andra ord...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback