Flashback bygger pepparkakshus!
2003-11-24, 15:00
Medlem
Funsmoke varnad för personangrepp i följande tråd.

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?threadid=94517
Citera
2003-11-25, 13:15
Medlem
Robqrs avatar
Skulle han ha 2 st varningar? Jag menar eftersom han skrev det två gånger...Den andre som fick sitt personangrepp editerat fick han också en varning?
Citera
2003-11-25, 14:23
Bannlyst
Kan tilläggas att funsmoke förutom nämnda varning också driver en kampanj där han via PM försöker uppmana användare att lämna flashback. Det här var liksom grädden på moset.
Citera
2003-11-25, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
Skulle han ha 2 st varningar? Jag menar eftersom han skrev det två gånger...Den andre som fick sitt personangrepp editerat fick han också en varning?

Det va jag som skrev & kollar du hans inlägg så är han inte så trevlig mot mig ibland. Apa,idiot med mera... Så jag sammanställde allt han sagt om mig i en mening men jag blev ombedd att ta bort det & det gjorde jag omedelbart.
Citera
2003-11-26, 12:38
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Det va jag som skrev & kollar du hans inlägg så är han inte så trevlig mot mig ibland. Apa,idiot med mera... Så jag sammanställde allt han sagt om mig i en mening men jag blev ombedd att ta bort det & det gjorde jag omedelbart.
OKI...Visste inte vad du hade skrivit eftersom det var editerat, men jag förstod att det inte var en vaggvisa iallafall. Ja, jag har kollat vad han skrivit i andra inlägg både till dig och till andra. Det konstigaste tycker jag är att som Tim Hedlund skriver, han försöker få folk att besöka andra forum och diskutera istället. Då fick jag för mig att fundera på vad han gjorde på FB överhuvudtaget. Men det är väl som 19-åringar som går på fjortisfest och klagar på att där bara finns fjortisar. Eller tvärtom eller hur fan det nu blir.
Citera
2003-11-26, 22:29
Medlem
Mjo, så som Funsmoke har hållit på i övriga droger den senaste tiden så har han inget här att göra. Synd på nån som brukar skriva mängder med vettiga inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in