Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
Ja kopplingarna här mellan personer är mycket intressanta.
Inte minst vilka droger man använder och vem man köper av (vem som är kran till vem).
Tänkte mest att CBs flickvän SS verkar hängt lite med Robert (som pola med Stig
en del) om uppgifterna i tråden stämmer.
Vet du om SS också sålde?
Jag vet inte om SS och R kände varandra.
Men med tanke på att tungt missbruk, kriminalitet och prostitution är sammanlänkade, bör det ha funnits en koppling mellan SS och R.
Schematisk beskrivning:
Både tjackisar och heroinister sålde sex.
Vissa manliga missbrukare sålde sex.
Alla prostituerade var kriminella på olika nivåer.
De flesta manliga missbrukare "vallade" sina flickvänner på Malmskillnadsgatan och liknande ställen.
Alla manliga missbrukare var kriminella på olika nivåer.
Alla dessa människor var nattaktiva och bildade därför ett helt eget socialt mycel, avskilt från vanligt folk.
Männen som köpte sex var i vissa fall kriminella missbrukare.
Med tanke på allt detta, kan man dra slutsatsen att en kille som R hade flickvänner som sålde sex, att han själv var en potentiell sexköpare etc.
Att de missbrukare som driver runt i city och kallas pundare köper sex, är inte något man pratar om men det är klart att det förekommer. Och har en manlig missbrukare kvinnliga bekanta som är prostituerade, är det självklart att det sker "vänskapliga" impulsköp.
Ett välkänt exempel är Leif/citymördaren, som var en trasig missbrukare som köpte sex. Dubbelmördare var han också.
Vinof är en intressant hybrid, en missbrukare som köpte sex, var djupt kriminell och hade kopplingar till legitima verksamheter och personer, affärsmän osv.
Och att SS och R åtminstone träffat varandra, är nog ganska rimligt att anta.
Och när prostituerade och missbrukare har sociala behov, är de oftast hänvisade till varandra, eftersom normala människor undviker dem som pesten.
Vem vill festa med R, Stig, SS, CB och da Costa?
Vem vill vill fira midsommar med dem?
Troligen bara tunga missbrukare, prostituerade och kriminella ....
Nej jag vet inte om SS sålde. De flesta missbrukare säljer, så jag antar att hon gjorde det.