Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-08, 14:48
  #40993
Medlem
Morteloss avatar
360 timmars ban känns lite jävla överdrivet för att man gick afk ett förbannat game??! Kan man göra upp subacc och köra på medan mainaccet är bannat, eller blir man tvungen till att börja med dota 2 igen?
__________________
Senast redigerad av Mortelos 2012-06-08 kl. 14:56.
Citera
2012-06-08, 15:12
  #40994
Medlem
wotoos avatar
Min andra ban pga av en helvetesanledning(Vi hade förlorat gamet(vår högsta var lvl 10(+ 4 lvl 8or), deras högsta 14(plus 4 lvl 12/13))).

jag trycker concede och talar om för dem att gamet är förlorat, chronos har 12 kills på 15 minuter, top har feedat satan..

De vägrar --> Jag säger att jag behöver äta och vi har förlorat gamet så jag ber dem ännu en gång att concede, vilket de vägrar. Jag trycker då på "pause" knappen och säger åt dem att jag måste gå och fixa lite med maten. De trycker ner såklart.

Springer iväg och sätter igång maten och drar sedan tillbaka för att igen försöka concedea etc..


Fick idag en ban "avoiding afkdetection".. Blir så jävla förbannad då detta är andra gången jag får en ban med en idiotisk anledning.

Tänker nu sitta och göra massa nya accs denna helg och förstöra för så många games som möjligt, spamma forum, allt i min väg för att dra ner spelet åt helvetet!

Har en emailgenerator som jag använder mig utav. skapar massivt med honaccs(gratis då) och sitter på både min laptop och min stationära och joinar games och feedar.



Citat:
Ursprungligen postat av Relevant
Hur fan lyckas folk komma upp i de högre MMRen? Jag är kanske inte bland de bästa men jag kan spela och jag gör mitt jobb. Vinnar typ varannan match och de jag förlorar är alltid på grund av någon kass jävel i mitt lag. Jag spelar mest support och att sitta och babysitta en carry som sen failar grovt har jag lyckas med flera gånger.
Ni som är över 1600, har ni kommit upp dit för att ni har spelat med polare eller pubstompat er upp med carrys? Att spela ensam och komma upp till den MMRen som jag anser mig ligga på är nästintill omöjligt.

Har legat precis över 1700, anledningen var att jag spelade allmänt bra och valde heroes som har "stor betydelse" för gamet(magmus/plague/keeper/grova ulties).
__________________
Senast redigerad av wotoo 2012-06-08 kl. 15:15.
Citera
2012-06-08, 15:50
  #40995
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortelos
360 timmars ban känns lite jävla överdrivet för att man gick afk ett förbannat game??! Kan man göra upp subacc och köra på medan mainaccet är bannat, eller blir man tvungen till att börja med dota 2 igen?

Alla bans baseras på hur många gånger du blivit bannad tidigare. Det blir en längre period för varje gång.
Citera
2012-06-08, 15:59
  #40996
Medlem
Morteloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Alla bans baseras på hur många gånger du blivit bannad tidigare. Det blir en längre period för varje gång.

Hm andra gången jag blir bannad :S.. Men kan man dra upp ett subacc eller ligger det också under ban?
Citera
2012-06-08, 17:25
  #40997
Medlem
Pixlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmen1993
Kan inte du ta ditt liv? seriöst du är 18+ och du håller på med sånt här. dö ditt avskum.

Come at me bro, men då gärna med något sakligt.
Har du inget macro att bidra med eller annan emote så svara gärna på något annat inlägg.
Tycker du att macros ej hör hemma i HoN så får du gärna klaga hos S2..
Jag hoppas att du tittar på honcast, ty även där förekommer det macros spamming...och ja hereegud....de flesta spelarna där är över 18....OMG
Get on my level Hoe

Macros hör hemma i spelet...annars hade ej möjligheten ej funnits
Citera
2012-06-08, 17:54
  #40998
Medlem
Fittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortelos
Hm andra gången jag blir bannad :S.. Men kan man dra upp ett subacc eller ligger det också under ban?
Det är åt helvete att man får så långa banns. Det borde finnas någon övre gräns. Åkte på en 720 timmars bann för någon vecka sedan och har kört på ett troll account sedan dess, nu skiter man ju helt i vilket och är bara allmänt efterbliven så fort man får minsta anledning liksom.

Det enda S2 skapar genom att förlänga banns successivt, det är en jävla massa troll accs som folk dampar på.
Citera
2012-06-08, 18:15
  #40999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittig
Det är åt helvete att man får så långa banns. Det borde finnas någon övre gräns. Åkte på en 720 timmars bann för någon vecka sedan och har kört på ett troll account sedan dess, nu skiter man ju helt i vilket och är bara allmänt efterbliven så fort man får minsta anledning liksom.

Det enda S2 skapar genom att förlänga banns successivt, det är en jävla massa troll accs som folk dampar på.


Gefan i att vara en dryg idiot från första början, så får du inte någon ban. Beté dig för fan.
Citera
2012-06-08, 18:29
  #41000
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixlar
Come at me bro, men då gärna med något sakligt.
Har du inget macro att bidra med eller annan emote så svara gärna på något annat inlägg.
Tycker du att macros ej hör hemma i HoN så får du gärna klaga hos S2..
Jag hoppas att du tittar på honcast, ty även där förekommer det macros spamming...och ja hereegud....de flesta spelarna där är över 18....OMG
Get on my level Hoe

Macros hör hemma i spelet...annars hade ej möjligheten ej funnits
"come at me bro"
"....OMG"
"Get on my level hoe"
Kan sätta min högra hand på att du inte är en dag över 15.
Citera
2012-06-08, 18:37
  #41001
Medlem
Fittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiileyFace
Gefan i att vara en dryg idiot från första början, så får du inte någon ban. Beté dig för fan.
Ibland finns det en god anledning till att vara dryg, men det fattar väl inte du din trångsynte fan.
Citera
2012-06-08, 18:52
  #41002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittig
Ibland finns det en god anledning till att vara dryg, men det fattar väl inte du din trångsynte fan.

För det gör ju situationen bättre när du själv agerar som en skitstövel. Det går ju bara runt i en ond cirkel.
Citera
2012-06-08, 19:18
  #41003
Medlem
Pixlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmen1993
"come at me bro"
"....OMG"
"Get on my level hoe"
Kan sätta min högra hand på att du inte är en dag över 15.

Jag längtar efter att se dina söta fingrar knappa in något sakligt på ditt tangentbord, baby

Macros är en del av HoN...deal with it.
Citera
2012-06-08, 19:27
  #41004
Medlem
Fittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmiileyFace
För det gör ju situationen bättre när du själv agerar som en skitstövel. Det går ju bara runt i en ond cirkel.
Det kanske inte är konstruktivt, men rätt ska vara rätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback