Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-21, 23:30
  #36193
Medlem
ReloadMasters avatar
Helvete någon som kan förklara för mig hur man spelar MoA, gick någon guide med alla jävla items... Nullfire, Thunderclaw (vad den nu heter i T2), Geometers Bane, Hotbl, Ghost Marchers, Nullstone men jag blev bara en jävla assisthora. Körde röda gunnen.

Antar att man bör gå Savage Mace nästan? istället för Nullfire eller Thunderclawen.

Vill ju kunna carrya men detta är andra gången det händer blir så lack är lowlvl så borde inte vara så dålig
Citera
2011-08-22, 00:07
  #36194
Medlem
Blyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReloadMaster
Helvete någon som kan förklara för mig hur man spelar MoA, gick någon guide med alla jävla items... Nullfire, Thunderclaw (vad den nu heter i T2), Geometers Bane, Hotbl, Ghost Marchers, Nullstone men jag blev bara en jävla assisthora. Körde röda gunnen.

Antar att man bör gå Savage Mace nästan? istället för Nullfire eller Thunderclawen.

Vill ju kunna carrya men detta är andra gången det händer blir så lack är lowlvl så borde inte vara så dålig

Jag är inte så insatt i MoA men kommer ihåg att han hade någon spell som gjorde att han sköt riktigt fort = items som proccar måste vara väldigt bra på honom = Savage, thunderclaw kanske till och med en brutalizer . Annars är han väll bara att bygga som vilken annan agi-carry som helst. Eftersom han skjuter som ett djur kanske det är bästa att gå phaseboots, men det beror ju på om han i övrigt har någon cc spell / laget man har.
Citera
2011-08-22, 00:23
  #36195
Medlem
Pluppzors avatar
Gått från att lira mycket solo till att köra med mina vänner på skype, torskat 70MMR på 2 dagar GG.
Citera
2011-08-22, 05:22
  #36196
Medlem
The Crashs avatar
Varför kan jag inte uppgradera couriern? Trycker på Q och har 200g men den är hora vägrar flyga.
Citera
2011-08-22, 05:45
  #36197
Medlem
Ufffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Varför kan jag inte uppgradera couriern? Trycker på Q och har 200g men den är hora vägrar flyga.

Använder du några mods? Jag kunde inte uppgradera den, men sen uppdaterade jag mina mods och då fungerade det.
Citera
2011-08-22, 16:29
  #36198
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Varför kan jag inte uppgradera couriern? Trycker på Q och har 200g men den är hora vägrar flyga.
Prövat att trycka på "ikonen"?
Samma problem?
Citera
2011-08-22, 18:23
  #36199
Medlem
Pluppzors avatar
Jukade runt motståndarnas panda i säkert 1 min ( han gjorde bla ulti på mig) å under tiden pingade jag på mappen att pyro som stod kanske 10 sec iväg skulle komma å hjälpa men inget händer så jag skriver ''Pyro come freekill!!'' fortfarande ingen reaktion, så jag ropar i micen varav jag dör kort efter då motståndarnas hag kommer å avslutar jobbet.

Frågade honom då om han var seriös eller såg han inte minimappen osv?

Får svaret ''I am 12 what is this game?'' -> ''Im blind i don't se minimap'' ->'' U dock mid from me fucktard ''
2 minuter senare gör jag samma sak efter att ha dödat panda fast på hag med samma respons...

Är då 8-2 i stats när flamandet börjar ''ååh du gick mid peb varför är du samma level som mig? (efter han stått afk mid lane medans jag gankade i säkert 5 min) Du suger så jävla hårt fucking noob l2p''

Blev en ragequit
Citera
2011-08-22, 19:05
  #36200
Medlem
Nihennas avatar
Inte vågat prova Amun-ra innan pga att han använder hp som resurs men idag testade jag honom, sjukt skoj hjälte där hp absolut inte är något beskymmer efter de första 10 minutrarna.

fick senast 8/1/8, fick solo top mot en Zephyr som också hade en jungler i sitt lag (Hur vanligt är det med junglers i HoN förresten? vet att predator/keeper of the forest och wildsoul kan jungla men är det ett "måste" att ha på samma sätt som i LoL?) och jag bokstavligt talat fistade honom, hade 4/0/0 inom 10 minuter på honom, använde min Q för att skada honom från säkert avstånd ner till typ 70% för att sedan springa in och använda min W och auto attacks = död grillad fågel .

Gillar att han faktiskt har något som gör att hans W scalear, hans hp, inte så många spells som scalear.
Citera
2011-08-22, 19:50
  #36201
Medlem
Croissantens avatar
Testade på Revenant för första gången, tror han heter så iaf, hyfsat ny. Ganska rolig snubbe att spela faktiskt, slutade med 9/3/14.
Citera
2011-08-22, 20:25
  #36202
Medlem
Vet någon om man kan queuea upp attacker innan en pebbles tossar en? T.ex. jag e glac och klickar q+freeze på ngn annan så kommer pebb å tossar mig, kan ju vara användbart mot blinkers.
Citera
2011-08-22, 20:33
  #36203
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBNissen
Vet någon om man kan queuea upp attacker innan en pebbles tossar en? T.ex. jag e glac och klickar q+freeze på ngn annan så kommer pebb å tossar mig, kan ju vara användbart mot blinkers.
Självklart går det.
Citera
2011-08-22, 21:02
  #36204
Avstängd
Spargris1s avatar
Fyhelvette vad skönt att dinga 1800 mmr efter 1000-2500games (outningsrisk) precis nu när studierna har startat igen, kommer bli tufft att avinstallera spelet och börja fokusera på plugget
HoN <3
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback