Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-28, 15:47
  #1
Avstängd
Vad tycker ni om detta albumet?
Aldrig varit ett stort fan av hallucinogen, men detta albumet är fruktansvärt bra.
Absolut värt att ladda om man nu inte köper det...

http://www.psyshop.com/shop/CDs/twi/twi1cd034.html
"...Hallucinogen in DUB. Featuring Ott, Simon Posford, Youth, Jackson and David Nock, it's a beautiful acoustic performance of the classics you know and love under a new arrangement from the live performance."

Style: Ambient
Released: May. 2009/21
__________________
Senast redigerad av Gammel-Skurken 2009-06-28 kl. 16:06.
Citera
2009-06-28, 15:50
  #2
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Är väl inte ovanligt att folk som inte är så förtjusta i hallucinogen gillar just den plattan, själv avskyr jag trance (även om jag kan stå ut med hallucinogen i vissa speciella lägen) men har haft Hallucinogen - In Dub i skivsamlingen länge.
Citera
2009-06-28, 15:58
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Är väl inte ovanligt att folk som inte är så förtjusta i hallucinogen gillar just den plattan, själv avskyr jag trance (även om jag kan stå ut med hallucinogen i vissa speciella lägen) men har haft Hallucinogen - In Dub i skivsamlingen länge.

Detta är INTE skivan från 2002.
Jag älskar psytrance annars, men aldrig fastnat för just hallucinogen...
Den ända låten som jag lyssnade på när jag var mindre är gamma goblins
Citera
2009-06-28, 16:01
  #4
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
lyckades tydligen missa delar av rubriken, får återkomma med vad jag tycker om den skivan.
Citera
2009-06-28, 16:08
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
lyckades tydligen missa delar av rubriken, får återkomma med vad jag tycker om den skivan.

Uppdaterade så man fattar direkt nu
Gör det, tror inte du blir besviken!
Citera
2009-06-29, 16:56
  #6
Avstängd
Värd en bump iaf tycker jag..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback