Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-23, 20:13
  #61
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraibland
Helt sinnessjukt! Detta är ett exempel på varför jag är för dödsstraff!
Träffade han vid några tillfällen i början på 90 talet. Har svårt att tro att han kan bo kvar i Boden med tanke på vilka brott han gjort sig skyldig till samt hans attityd till barn. Möjligtvis att han har adressen dit men inte mer.
__________________
Senast redigerad av greta-forveten 2018-01-23 kl. 20:56.
Citera
2018-01-23, 22:01
  #62
Medlem
Skaraborg2s avatar
Enbart mantalsskriven där?

Citat:
Ursprungligen postat av greta-forveten
Träffade han vid några tillfällen i början på 90 talet. Har svårt att tro att han kan bo kvar i Boden med tanke på vilka brott han gjort sig skyldig till samt hans attityd till barn. Möjligtvis att han har adressen dit men inte mer.

Kan mycket väl vara på det sättet att GM endast är mantalsskriven på den här adressen i Boden.
Citera
2018-05-18, 19:27
  #63
Medlem
Var håller denna skräpmänniska till idag?
Citera
2018-05-19, 08:07
  #64
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Detta referat från HD gäller den vidrige "Toggas" brott: https://lagen.nu/dom/nja/1996s687

Är dom bara korkade eller är dedär de riktiga adresserna det hände på?

Är ju inte precis svårt att få reda på vilka brottsoffren var om det nu är riktiga adresserna.
Citera
2018-05-20, 11:12
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blektsmar
Är dom bara korkade eller är dedär de riktiga adresserna det hände på?

Är ju inte precis svårt att få reda på vilka brottsoffren var om det nu är riktiga adresserna.
Nej, det var inte alls svårt att hitta deras namn och på så vis finna ut var de bor idag !
Citera
2018-05-20, 11:31
  #66
Medlem
Det här hade jag aldrig hört talas om tidigare, vilken sjuk människa!
Och hur vill ens föräldrarna ha honom boendes hos sig?
Stackars flickor, har de ens blivit människor igen efter detta:-(
Vad är det för fel på gm egentligen? Hans brott är ju sådant man bara ser från USA, om riktiga sexsadister som brukar röva bort kvinnor för att tortera dem och våldta dem, här har man rövat bort barn.
Han borde avrättas för det han gjort.
Konstigt att jag inte hört om det här tidigare, det borde ha varit stora skriverier om det i tidningarna, eller tystades det ned för det var så allvarligt?

Går det inte att fixa en bild på gm som alla kan se? Länken till Facebook är inte klickbar om man inte loggar in där.
Citera
2018-05-31, 19:49
  #67
Medlem
.-.-.s avatar
Är det här denne fuling
https://www.facebook.com/mikael.rutstrom.90
Citera
2018-05-31, 20:53
  #68
Medlem
Skaraborg2s avatar
Pensionerad GM.

Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Är det här denne fuling
https://www.facebook.com/mikael.rutstrom.90

Tack för länken.

Ser att han är pensionär redan. Fullt naturligt att en sådan individ har blivit pensionär tidigt.
Citera
2018-06-01, 21:54
  #69
Medlem
greta-forvetens avatar
Blir man fet av kemisk kastrering?

Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Tack för länken.

Ser att han är pensionär redan. Fullt naturligt att en sådan individ har blivit pensionär tidigt.
När han var mest aktiv med sina brottsliga handlingar mot småtjejer så var han smal och mörk i blicken. Ingen överdrift när jag skriver att hans blick fick en att rysa. Vid ett tillfälle hade jag 2 små tjejer med mig när vi mötte honom. Svart blick hålögd tom på något sätt som fäste sig vid ett av barnen. Blodet frös till en stund i mina ådror. Då några månader efter det så hände brotten som uppdagades i media. Han var på ridskolan och hängde utanför i ett dike för att glo på tjejerna när dom red ett bra tag innan brotten. Jag jobbade tillfälligt i Boden och kommer ihåg att jag fick flashbacks från mötet med honom. Vem vet hur många offer det finns egentligen. Det han torskade dit för var när han gått in i husen och hämtat flickor bara så där. Bilden som visas i länken ovan är inte lik så värst mycket, det är klart lägg på brillor 40 kilo lite röda pigment i håret så visst kan det vara han. Han verkar ha bytt ut sitt sex missbruk mot mat missbruk. Fattar inte att han törs bo i Norrbotten med sitt förflutna. Jag reste en period av mitt liv mycket med jobbet och reser en del än i dag. Trillar jag förbi Piteå så ska jag ta mig en titt (flera tittar) på honom och se om han fortfarande visar intresse för små tjejer. Eller om en blick får mig att rysa 😎
__________________
Senast redigerad av greta-forveten 2018-06-01 kl. 22:08.
Citera
2018-06-02, 19:26
  #70
Medlem
Skaraborg2s avatar
Stort intag av psykofarmaka.

Citat:
Ursprungligen postat av greta-forveten
När han var mest aktiv med sina brottsliga handlingar mot småtjejer så var han smal och mörk i blicken. Ingen överdrift när jag skriver att hans blick fick en att rysa. Vid ett tillfälle hade jag 2 små tjejer med mig när vi mötte honom. Svart blick hålögd tom på något sätt som fäste sig vid ett av barnen. Blodet frös till en stund i mina ådror. Då några månader efter det så hände brotten som uppdagades i media. Han var på ridskolan och hängde utanför i ett dike för att glo på tjejerna när dom red ett bra tag innan brotten. Jag jobbade tillfälligt i Boden och kommer ihåg att jag fick flashbacks från mötet med honom. Vem vet hur många offer det finns egentligen. Det han torskade dit för var när han gått in i husen och hämtat flickor bara så där. Bilden som visas i länken ovan är inte lik så värst mycket, det är klart lägg på brillor 40 kilo lite röda pigment i håret så visst kan det vara han. Han verkar ha bytt ut sitt sex missbruk mot mat missbruk. Fattar inte att han törs bo i Norrbotten med sitt förflutna. Jag reste en period av mitt liv mycket med jobbet och reser en del än i dag. Trillar jag förbi Piteå så ska jag ta mig en titt (flera tittar) på honom och se om han fortfarande visar intresse för små tjejer. Eller om en blick får mig att rysa 😎

Tack för din berättelse om den farlige dåvarande sopåkaren från den här tiden.

Att han inte är sig lik numera kan också bero på mycket psykofarmaka som han måste ha ätit under alla dessa år. Att han bor kvar i Norrbotten kan ha sin orsak i att han alltid har bott där och känner sig i den invanda miljön.
Citera
2018-06-02, 19:34
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Är det här denne fuling
https://www.facebook.com/mikael.rutstrom.90

Tack för bilden. Bra att få en bild på rovdjur likt detta.
Vilka hängbröst han har
Men kan nog vara all medicinering, för medicineras bör de väl göras med tanke på det sjukliga behovet, driften, sådana som han har.
Usch.
Citera
2018-06-05, 23:42
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Är det här denne fuling
https://www.facebook.com/mikael.rutstrom.90

Tack för bilden!

Råkade ramla in på den här tråden och läste mig snabbt igenom den. Upptäckte sedan till min förfäran via Facebook-länken att hans nuvarande bostadsort är Piteå! (Även om han officiellt är skriven i Boden som jag fattade det.)

Bor nämligen i den staden, så det var ingen trevlig nyhet. Ska hålla span på stan! Eller kanske chansen är större att få syn på detta fanskap vid någon lekpark eller dylikt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback