Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-26, 18:44
  #1
Medlem
Hej,

har trådlös handkontroll..

handkontrollen blinkar bara .. händer ingenting när man trycker på kontakt knappen..

trycker xbox konsoll knappen och handkontroll knappen samtidigt men ingen kontakt. ..... vad gör jag för fel ?
Citera
2009-06-26, 18:46
  #2
Medlem
Arch_Angels avatar
batteriet?
Citera
2009-06-26, 19:04
  #3
Avstängd
gimpstars avatar
Den kanske har blivit trasig

Mvh Gimpen
Citera
2009-06-26, 20:17
  #4
Medlem
backmeisters avatar
nej det är inte batteriet. samma sak hände mig när jag lånade en dosa av en kompis. när jag slog på den blinkade den som ett ufo och snurrade som ett as. vad jag gjorde med dosan sen låter vi vara hemligt eftersom jag lånade den av en kompis.

efter jag hade kastat dosan i golvet och hoppat på den ett tag så kom jag på att:

"det finns ju en "connect" knappp på xboxen :O, kanske skulle prova att slå på dosan och trycka in den knappen"

funkade inte första gången men andra gången gick det. slå åp dosan, när den börjar blinkar trycker du på den connect knappen på din box. då ska den hitta den.

gör den inte det så föreslår jag att du trycker connect knappen på boxen med dosan igång, när den hittat den (om den nu gör det) så trycker du på sök knappen på din dosa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback