Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-26, 09:51
  #1
Medlem
Drapåtrissors avatar
Enligt en australiensk undersökning av 10000 män hamnar en god middag på första plats när det gäller ultimata upplevelser. På andra plats kommer att lyckas uppnå personliga mål och på tredje plats att kunna slappna av. Först på fjärde plats hamnar sexuella upplevelser. Är sex verkligen så tråkigt eller kan 10000 män verkligen ha fel?
Citera
2009-06-26, 09:53
  #2
Medlem
sasos avatar
för mig hade nog sex hamnat på första plats och andra plats
Citera
2009-06-26, 10:00
  #3
Medlem
cannaBes avatar
Hur gamla var männen som var med i undersökningen? Till och med män tröttnar ju på sex lite, man är ju inte lika nyfiken efter att man provat det mesta. Mat däremot är ju något många aldrig riktigt tar sig tid eller råd att utforska. Sex är ju som bekant gratis för oss allra flesta och är man lite äventyrslysten så hinner man prova det mesta man är intresserad av innan man fyllt 25. Det är min erfarenhet iaf.
Citera
2009-06-26, 10:01
  #4
Medlem
Myslasses avatar
De utgår väl ifrån sitt liv med en ful hemmefru.
Citera
2009-06-26, 10:14
  #5
Medlem
Frimodigs avatar
Och detta får männen att framstå som idioter. Jag kan berätta att många av mina väninnor med mig skulle föredra en Marabou Mjölkchoklad framför sex när man har ägglossning.
I vissa fall kan man nog välja andra saker före sex, beroende på person och situation. Men riktigt bra sex med rätt person går framför allt. Förra sommaren hade jag en fling och vi gjorde inget annat än att ha sex hela dagarna. Mat fanns inte ens i tankarna. Det enda som behövdes var en säng och en stor flaska vatten bredvid sängen.
Citera
2009-06-26, 10:19
  #6
Medlem
Caratacuss avatar
Hehe är det medelålders män med ful fru så är det självklart att maten komemr före?
Citera
2009-06-26, 10:27
  #7
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caratacus
Hehe är det medelålders män med ful fru så är det självklart att maten komemr före?
Kanske Al Bundy ändå har rätt? En rejäl tarmtömning slår tvångssex med Peg alla dagar i veckan.
Citera
2009-06-26, 10:33
  #8
Medlem
ubersantas avatar
Äsch, dom har rätt, sex kan vara rätt överskattat. Endast datanördar som aldrig får ligga verkar besatta av skiten

Jag skulle nog ranka uppnå personliga mål som högre. Sex kommer dock före en god middag.
Citera
2009-06-26, 10:38
  #9
Medlem
Savoys avatar
Det beror ju helt på vem man har sex med och vem som lagar maten. Skulle lätt hellre ta en kväll hos Bocuse än en natt med en fotomodell (hon kanske inte ens är bra?)

Annars håller jag med ubersanta om att uppnå personliga mål är solklar etta.
Citera
2009-06-26, 10:41
  #10
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Det beror ju helt på vem man har sex med och vem som lagar maten. Skulle lätt hellre ta en kväll hos Bocuse än en natt med en fotomodell (hon kanske inte ens är bra?)

Annars håller jag med ubersanta om att uppnå personliga mål är solklar etta.
Bingo måste ju vara att vara gift med Mattina?
Citera
2009-06-26, 10:42
  #11
Medlem
Cylotecs avatar
Mat kommer första på min lista, Jag klarar ingenting utan mat i magen, Jag blir bara sur och irriterad och börjar hata allting om jag inte får äta,
Andra plats så delar en snus och kaffe på den, Det är ett måste det också för att koppla av.tredje plats så är det en varm dusch som gäller.
Sex är rätt tråkigt men det är mysigt ibland, Roligare att pilla och slicka än att knulla konstigt nog.
Citera
2009-06-26, 10:43
  #12
Medlem
Caratacuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Kanske Al Bundy ändå har rätt? En rejäl tarmtömning slår tvångssex med Peg alla dagar i veckan.

HAHA! Kan inte hålla med mer

Var hamnade förresten tarmtömning på denna lista?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback