Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-26, 01:58
  #1993
Avstängd
forgottenmimsys avatar
Strictly Ballroom - De förbjudna dansstegen
Citera
2023-07-03, 18:16
  #1994
Medlem
Ett tips och en avrådan. Ricochet är en gammal förbisedd pärla med Denzel Washington, John Lithgow och Ice-T. Lithgow är skurken med en så långsökt plan att den är i klass med Law Abiding Citizen men där slutar likheterna. Man garvar till denna skruvade karaktär och hans komiska dialog.
Min avrådan gäller Boxing Helena som jag såg när den kom ut på 90talet men var säker på att jag missat något efter som jag blev sugen på att se den igen när jag läste synopsisen.
” Den excentriske kirurgen Nick Cavanaugh (Julian Sands) blir trollbunden av den vackra Helena (Sherilyn Fenn). När hon skadas i en smitningsolycka vid hans bostad, kidnappar han henne och behandlar henne i hemlighet i sitt hem. Han amputerar hennes ben och senare även hennes armar...”
I mina öron låter det som en riktig bisarr stoner film men det är alldeles för glest mellan dom urflippade händelserna tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback