Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-12, 19:53
  #1
Medlem
Spoke_islands avatar
Enligt Expresssen hände det här i går kväll:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.16...sning-pa-ekero
I morse på Stockholmsnytt sa de att en kvinna blivit skjuten i benet och när polis kollade huset låg en man där, död, hade tydligen först skadskjutit kvinnan och därefter tagit sig själv av daga. Tydligen ska det ha skett i Skärvik, Träkvista. Nån som kan se till så det blir lite mer kött på benen?
Citera
2009-06-12, 20:26
  #2
Medlem
Monkeyspanks avatar
Pundarpack! Självsanering.
Citera
2009-06-12, 23:43
  #3
Medlem
Enligt den andra tråden "Live polisradio Stockholm" Så hade en lyssnare snappat upp "klippans väg 20" och det ligger ju en bit i från Skärvik så att säga!

Vill också gärna veta mera!
Citera
2009-06-13, 02:59
  #4
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Pundarpack! Självsanering.
Utveckla, tack!
Citera
2009-06-13, 12:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPQR12
Enligt den andra tråden "Live polisradio Stockholm" Så hade en lyssnare snappat upp "klippans väg 20" och det ligger ju en bit i från Skärvik så att säga!

Vill också gärna veta mera!

Är inte så säker på att det är just nummer 20, men när man söker på Klippans Väg på hitta.se så kommer nummer 20 upp automatiskt. Däremot är det säkert att det är i närheten av Klippans Väg, ute på Färingsö alltså.
Citera
2009-06-13, 14:17
  #6
Medlem
Spoke_islands avatar
Hörde tidigare i dag att det var ute på Gällstaö, och där bor det ju inte direkt några pundare.
Citera
2009-06-13, 14:49
  #7
Medlem
http://www.sr.se/cgi-bin/stockholm/n...rtikel=2898866

Citat:
20:08 | torsdag 11 juni 2009
Skottlossning på Ekerö
Skott har avfyrats i Hilleshög på Ekerö under torsdagskvällen.

Enligt polisen rör det sig om ett relationsdrama och situationen ska nu vara under kontroll.
Citera
2009-06-21, 22:17
  #8
Medlem
Torrances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hörde tidigare i dag att det var ute på Gällstaö, och där bor det ju inte direkt några pundare.

jodå, enligt rykten så bor det maffiasnubbar där ute, fråga mej inte vilka eller så. men ryktet har sagt det, samt att det bor pundare i en stuga precis vid barrisviken. och att det bor pundare där vet jag själv. har själv sett dom där.
Citera
2009-06-22, 00:28
  #9
Medlem
namgrebs avatar
Hur har jag kunnat missa den här tråden? Jag som bodde i Skärvik större delen av min barndom!
Skedde det hela ute på Svartö blir jag dock inte förvånad, finns mycket pack där ute!

Någon som sitter inne på mer info?
Citera
2009-06-23, 21:57
  #10
Medlem
Kungen81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torrance
jodå, enligt rykten så bor det maffiasnubbar där ute, fråga mej inte vilka eller så. men ryktet har sagt det, samt att det bor pundare i en stuga precis vid barrisviken. och att det bor pundare där vet jag själv. har själv sett dom där.

Finsk Zigenare med två stripor som bor,bodde där (Tjackpundare).
__________________
Senast redigerad av Kungen81 2009-06-23 kl. 22:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback