Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-09-08, 14:05
  #1
Administrator
admins avatar
En ny server har installerats på Flashback, vilket kommer resultera i att de problem som tidigare funnits på konferensforumet (felmeddelande etc) nu förhoppningsvis skall vara åtgärdade.

Flashback.se har tidigare haft allt sitt material på en SUN Ultra1, men har nu även installerat ytterligare en server - som också är mera kraftfull än den första. Ytterligare en tredje server kommer inom kort, då vi installerar en webchat på Flashback.se.

Eventuella problem kan uppstå den första veckan, men det mesta skall nu vara åtgärdat. Ökad bandbredd kommer inom de närmaste veckorna.

Och tre servers som arbetar paralellt med varandra är givetvis bättre än en ensam.

Mvh.
Admin
Citera
2002-09-12, 20:01
  #2
Medlem
dåligt att ingen har svarat, själv skulle ja vilja säga att det låter fin fint!

tack flashback
Citera
2002-09-12, 21:56
  #3
Medlem
det låter mkt bra, men inte för att verka otrevlig eller nåt så har jag hört på mina håll att phpbb2 inte är särskilt stabilt när är väldigt många användare, utan då är ubbthreads eller invisionsboards bättre, men jag kan faktikst inte klaga på nåt, det går helt ok på min burk.

bra jobb fb
Citera
2002-09-27, 09:59
  #4
Medlem
Jag instämmer Mvg falshback

Jag instämmer Mvg falshback ....tack flashback
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback