Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-22, 12:00
  #13
Medlem
tem04s avatar
Näää!!

Citat:
Ursprungligen postat av Likwitjunkie
hjälper det och dricka mycke vatten även för detta??
Det hjälper inte att dricka vatten......inte öl heller....
2009-09-22, 14:39
  #14
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Klart att Temgesic syns på drogtester, det är ju samma sak som subutex (Buprenorfin.)
Skulle tro att dom inte kollar dina polare efter just Buprenorfin det ger inte utslag på opiater, utan det finns en särskild Bup, sticka ....den finns även på sk standard stickor nu mer....skulle dom torska hos polisen så skickas det till analys å då blir det "ringa" narkotikabrott om man inte har recept på det.

När dom tar subutex syns det men inte när dom tar temgesic i alla fall
Vet inte riktgit vad dom har för stickor heller, benzo, THC, tram, amfetamin vet jag. Men dom har mera med, fast vet inte vad.
2017-02-17, 19:25
  #15
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
När dom tar subutex syns det men inte när dom tar temgesic i alla fall
Vet inte riktgit vad dom har för stickor heller, benzo, THC, tram, amfetamin vet jag. Men dom har mera med, fast vet inte vad.

Förlåt men omöjligt att det skulle visa positivt när dom tagit subutex och negativt om dom tagit temgesic. Samma sak som att jag skulle vara positiv om jag rökt gräs men negativt om jag rökt hasch, temgesic och subutex innehåller samma sak dvs buprenorfin
2017-02-17, 20:03
  #16
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback