Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-06-23, 18:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimpanS
Hade inte mage nog att släppa den i golvet, så jag tog av fronten och pillade sönder den grejen som "On/Off" knappen går emot. Kan garanterat inte fixas i butiken
Nu får du skärpa dig för bövelen .

Inga fel lagas i butiken, det de kommer att göra är att skicka i väg burken på service. Där kommer man snart att få igång den, eventuellt ser man att det är du själv som pillat med din burk och åstadkommit skadan.

Du har betalat för en DYR försäkring som ska täcka de händelser som inte täcks av garanti och reklamationsrätt, och som är händelser som skett utanför din kontroll. Se då till att det inträffar en sådan händelse, en händelse som gör att burken blir skadad bortom all räddning. På ett trovärdigt sätt förstås, men dock så skadad att den inte går att få igång igen, varken i butiken eller på servicestället.

Lycka till
Citera
2009-08-20, 00:28
  #26
Medlem
Är lite busig och bumpar min tråd här...

Efter 2 månader hos service på Elgigantens verkstad, så fick jag tillbaka min Xbox... Otroligt nog så lagade dem inte bara den.. Den blev även unbannad från live!

Misstänker att de bytt moderkortet... Undrar om det inte hade varit billigare för dem att bara ge mig en ny istället för att pilla på en gammal trasig Xbox 360 i 2 månader och byta hela innehållet..
Citera
2009-08-20, 00:38
  #27
Medlem
Under---18s avatar
Säker på att dom inte bara gav dig en ny då?
Citera
2009-08-20, 01:33
  #28
Avstängd
christAfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimpanS
Är lite busig och bumpar min tråd här...

Efter 2 månader hos service på Elgigantens verkstad, så fick jag tillbaka min Xbox... Otroligt nog så lagade dem inte bara den.. Den blev även unbannad från live!

Misstänker att de bytt moderkortet... Undrar om det inte hade varit billigare för dem att bara ge mig en ny istället för att pilla på en gammal trasig Xbox 360 i 2 månader och byta hela innehållet..
Nice!
Citera
2009-08-20, 01:56
  #29
Medlem
MastaZs avatar
Elgiganten skiter i din xbox o säger till dig att skicka den till microsoft själv, så hände det för mig iaf.
Citera
2009-08-27, 21:51
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MastaZ
Elgiganten skiter i din xbox o säger till dig att skicka den till microsoft själv, så hände det för mig iaf.
...tanken att läsa mer än det första inlägget slog dig aldrig va?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback