Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-10-27, 13:19
  #25
Medlem
Fitness 24/7 Fridhemsplan är den bästa jag varit på hittills. Alltid trevligt folk där, oavsett tid. Prövade en vid en förort en gång, vilket förstås var ett stort misstag. Liten lokal, få maskiner och en massa turkar som skriker och går runt och spänner sig i linne.
Citera
2011-10-27, 17:07
  #26
Medlem
ALXALXs avatar
För priset går det fan inte att klaga på fitness 24/7
Tränar oftast på stureplan, där saknas squat rack, annars kan jag inte komma på något som saknas.
Har även varit på medborgarplatsen, mycket fräshare ställe med squat rack.

Problemet med båda är att det bara finns en bänkpress ställning osv på varje så det är bäst att gå dit när det inte är så mycket folk om man inte tycker om att vänta..
Citera
2014-05-31, 02:13
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordprefect42
Fitness 24/7 Fridhemsplan är den bästa jag varit på hittills. Alltid trevligt folk där, oavsett tid. Prövade en vid en förort en gång, vilket förstås var ett stort misstag. Liten lokal, få maskiner och en massa turkar som skriker och går runt och spänner sig i linne.
Har du varit där senaste tiden? Är den lika bra? Mycket folk? Testat den "nya" vid Vanadisplan? Över 2 år sedan du var inne senast såg jag nu...

Fet bump förresten.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback