Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-06-24, 16:53
  #37
Medlem
Som flera konstaterat tidigare. Det är inte stället som fixar ragg åt dig utan bara du kan göra något åt saken...sluta lev i förhoppningar.
Citera
2009-06-26, 01:07
  #38
Medlem
GROTTULFs avatar
Vet inte hur gammal du är; men Village kan rekommenderas. Mycket hungriga flickor
Citera
2009-06-29, 01:29
  #39
Medlem
Någon nämnde Huset. Dit kan man gå om man vill ha någonting riktigt lättfällt.

Har ingen aning om din ålder. Men på Cafét finns det många äldre som är riktigt hungriga (30-35).

Annars är tipset att gå till något av ställena kring Stureplan. Där finns det mycket yngre som gör allt för lite uppmärksamhet.
Citera
2009-07-01, 19:54
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uhrovec
Kickis, Caplins, lämpligt benägna intill varandra på kungsgatan i höjd med Hötorget.

Kickis är stängt.
Citera
2009-07-01, 20:03
  #41
Medlem
poojks avatar
dovas e det rätta för dig

du har ungdomen, "fllickorna" kan lära dej knep som du inte visste fans


Citera
2009-07-03, 00:18
  #42
Medlem
Som nattklubbsfarare kan jag dela med mig av lite personliga erfarenheter av ställen:

* Nivå 22 - Lätt att skaffa ett billigt ragg om du är där under vardagar. På helger är det knökfullt och de flesta förfestar, som tidigare nämnt i tråden. Är du ledig en onsdag så är tisdagskvällen perfekt för lite raggande. Då är folk avslappnade och pratvilliga.

* The viperroom / Toxic / Cattelin - Enbart lammkött. Mycket wannabe stureplan på en del av tjejerna. Är du över 20 kommer du ha en tråkig kväll då tjejerna inte är speciellt snygga. Fast du kanske inte är kräsen? I övrigt billig sprit, men det får sina konsekvenser som vanligt.

* Soft Bar & Kök - Välkommen till ett mecka av lätta töser!

* Stureplan ( i det här fallet Whiteroom, Laroy samt Ambassadeur) - har du pengar får du napp, i princip. Visst ska du ha lite utseende - men det krävs inte mycket för att locka en lite yngre tjej som har sitt första besök på sture. Akta dig dock för ställen som Hell's Kitchen, Sturecompagniet och Spy Bar. Där rör sig lite äldre, mer sofistikerade gäster, som jag nog inte tror du söker.

* Village/Café Opera/Blue Moon Bar/Soap Bar - Krog media försöker, men har inte fått till den status dem vill nå i stockholms uteliv. Det känns dräggigt och allmänt b att gå dit, men visst, många hungriga tjejer över 23 finns det!

Hoppas det har gett något i alla fall, men det är ju bara min syn samt erfarenheter från utelivet i vår kära huvudstad.
Citera
2018-05-01, 22:31
  #43
Medlem
Hur ser dte ut nu 2018? Vilka ställen ska man gå på för att hitta kåta tjejer?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback