Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-16, 12:52
  #13
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Finns ingen anledning att ta på sig skulden när det var tjejen som gjorde det. Du kommer inte att få knulla henne iallafall, så se till att hon tar sitt ansvar istället. Det spelar väl ingen roll vilken relation man har till kvinnan. Tar hon sönder något får hon betala, flickvän eller inte.
Sen kan det ju varit så att TS lagt psp på ett bord i ena sidan rummet med sladden tvärs över. Det vore kanske inte så mycket tjejens fel. Ni kanske helt enkelt kan dela på skulden? Då blir den inte så jättestor ändå.
Citera
2009-06-16, 12:56
  #14
Medlem
snurreskvätts avatar
Glöm inte att höra av er till ditt försäkringsbolag. Vet inte vad en psp kostar, men ligger självrisken på tex 1200 som det gör för mig kan det ju vara värt det.

Fick själv en ny stereo efter att en polare lyckats spilla ner en hel öl i skiten.
Dock så sa jag att det var jag som hade gjort det för att inte krångla till saker ytterligare.
Citera
2009-06-16, 16:12
  #15
Medlem
Tack för alla seriösa och något mer oseriösa svar!

Har i princip löst det hela nu.
Citera
2009-06-16, 20:23
  #16
Medlem
backmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsALoop
Det var hemma hos dig...
Antingen tar du på dig det tjejen gjorde och köper en ny åt din kompis.
Eller så skyller du allt på tjejen, ger hennes nummer till din kompis och ber honom ringa henne och kräva henne på pengar.
Jag hade förmodligen valt alternativ 1..
Men det beror ju förstås oxå på vilken relation du har till tjejen som var där..


eller så tar du på dig tjejen, skyller på PSP:et och slänger din kompis i golvet?
sen kräver du din kompis på hans nummer, ger det till tjejen och ringer till psp:et
Citera
2009-06-16, 21:06
  #17
Medlem
Shejkens avatar
Och vad FAN gjorde tjejen utanför kökets gränser? Allt är såklart hennes fel...
Citera
2009-06-16, 21:12
  #18
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siipan
Tack för alla seriösa och något mer oseriösa svar!

Har i princip löst det hela nu.
Får man veta hur ni gjorde upp det ?

Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Och vad FAN gjorde tjejen utanför kökets gränser? Allt är såklart hennes fel...
Haha!
Citera
2009-06-16, 23:56
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal
Får man veta hur ni gjorde upp det ?

jag gjorde precis som backmeister sa

Citat:
Ursprungligen postat av backmeister
eller så tar du på dig tjejen, skyller på PSP:et och slänger din kompis i golvet?
sen kräver du din kompis på hans nummer, ger det till tjejen och ringer till psp:et


haha nej men vi diskuterade en stund, blablabla, sen kom de två överens om att min vän skulle erhålla fem hundra riksdaler.
Citera
2009-06-17, 18:41
  #20
Medlem
backmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siipan
jag gjorde precis som backmeister sa




haha nej men vi diskuterade en stund, blablabla, sen kom de två överens om att min vän skulle erhålla fem hundra riksdaler.



hahaha
det låter bra, tycker absolut inte att du var skyldig något.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback