Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-13, 17:34
  #1
Medlem
Sopgubbes avatar
Hej.

Har deffat under några månader nu med ECA, gått från 94-79. Har funkat bra och kroppen ser helt ok ut nu, nästan ordentligt 6-pack osv. Är 22 år. 210 mark, 160 böj, 100 bänk(varit axelskadad, men återställd nu).

Är snart dags för bulk igen och har då funderat på nån typ av kur. Läst runt lite här på olika steroidprofiler osv.
Då jag ogärna vill riskera för mycket håravfall, acne, pajjad lever osv, undrar jag vad för preparat som finns att tillgå som är lite mildare och med få bieffekter?? Skulle helst inte vilja mixtra med hormoner alls, men anar att det är det som ger resultaten.

Har kollat en del på d-bollar och EQ men de känns fortfarande lite overkill för mig, iaf som första kur.

Anar att många tycker det är en noob-undran men hoppas någon kan förbarma sig med svar.

Mvh
Citera
2009-06-13, 17:38
  #2
Medlem
DocXs avatar
Om du inte kan acceptera eventuella bieffekter så tycker jag du gör bäst i att strunta i AAS. Det finns inga prep utan risk för bieffekter, framför allt inte de med bulkkarakteristik.
Citera
2009-06-13, 18:02
  #3
Medlem
Sopgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Om du inte kan acceptera eventuella bieffekter så tycker jag du gör bäst i att strunta i AAS. Det finns inga prep utan risk för bieffekter, framför allt inte de med bulkkarakteristik.

Och d-bol/EQ är de mildaste AAS på marknaden?

Är Clenbuterol ett alternativ för mig till bulk?

Det finns inga andra preparat förutom AAS som skulle kunna påverka en bulk positivt? Förutom de vanliga lagliga kreatin osv..
Citera
2009-06-13, 18:03
  #4
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Och d-bol/EQ är de mildaste AAS på marknaden?
Nej. Dbol är tämligen "omilt".
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Är Clenbuterol ett alternativ för mig till bulk?
Varför tänker du ens tanken?
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Det finns inga andra preparat förutom AAS som skulle kunna påverka en bulk positivt? Förutom de vanliga lagliga kreatin osv..
Tja, vilka effekter är du ute efter? Du bör ta dig en rejäl funderare på vad du egentligen vill.
Citera
2009-06-13, 18:52
  #5
Medlem
Sopgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Nej. Dbol är tämligen "omilt".

Varför tänker du ens tanken?

Tja, vilka effekter är du ute efter? Du bör ta dig en rejäl funderare på vad du egentligen vill.

Vilken AAS har minst bieffekter då? Är det EQ?

Såg fler som blivit avrådda att bulka med det, så släpper den tanken. Läste att den var anabol nånstans.

Är ju ren muskelökning med så lite fett som möjligt jag är ute efter om jag skulle använda nåt extra preparat under bulken, som alla andra.
Jag är inte så supernojig över bieffekter, vill mest gå ut jävligt lugnt och öka preparat-nivå och doser succesivt. Vill känna hur kroppen svarar och har inte så bråttom med resultaten nu i början. Finns det någon icke-AAS isf som kan hjälpa mig då eller är det en av de mildare som gäller?
__________________
Senast redigerad av Sopgubbe 2009-06-13 kl. 18:55.
Citera
2009-06-13, 18:56
  #6
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Vilken AAS har minst bieffekter då? Är det EQ?
Ingen vet. EQ tycks ha få bieffekter, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Såg fler som blivit avrådda att bulka med det, så släpper den tanken. Läste att den var anabol nånstans.
Nu förstår jag inte alls vad du menar. Syftar du på dbol eller? Klart dbol är anabolt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Är ju ren muskelökning med så lite fett som möjligt jag är ute efter om jag skulle använda nåt extra preparat under bulken, som alla andra.
Jag är inte så supernojig över bieffekter, vill mest gå ut jävligt lugnt och öka preparat-nivå och doser succesivt. Vill känna hur kroppen svarar och har inte så bråttom med resultaten nu i början.
Testosteron är svaret på dina böner. Testo cyp 250mg e5d. Gud gör bön. Amen.
Citera
2009-06-13, 19:00
  #7
Medlem
Sopgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Ingen vet. EQ tycks ha få bieffekter, ja.

Nu förstår jag inte alls vad du menar. Syftar du på dbol eller? Klart dbol är anabolt.

Testosteron är svaret på dina böner. Testo cyp 250mg e5d. Gud gör bön. Amen.

Var Clenbuterol jag syftade på.

Testo verkar ändå ganska tungt... Förmodligen senare i livet men inte nu.

"Finns det någon icke-AAS isf som kan hjälpa mig då eller är det en av de mildare som gäller?"
Citera
2009-06-13, 19:02
  #8
Avstängd
gimpstars avatar
En enkel testo cyp/ena 250mg e5d i 10-12veckor med nolva tillhands för känningar och pct.
Även HCG kan läggas till om man vill.

mvh gImpen
Citera
2009-06-13, 19:04
  #9
Avstängd
gimpstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Var Clenbuterol jag syftade på.

Testo verkar ändå ganska tungt... Förmodligen senare i livet men inte nu.

"Finns det någon icke-AAS isf som kan hjälpa mig då eller är det en av de mildare som gäller?"


Clen är för deff, du kanske behöver läsa på lite mer. Finns en del bra info i dem
klistrade trådarna.

Mvh Gimpen
Citera
2009-06-13, 19:05
  #10
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopgubbe
Var Clenbuterol jag syftade på.

Testo verkar ändå ganska tungt... Förmodligen senare i livet men inte nu.

"Finns det någon icke-AAS isf som kan hjälpa mig då eller är det en av de mildare som gäller?"
Jaha. Nej, clen är knappast anabolt. Det finns studier som visar på muskelbyggande effekter på hästar, men det var under en lång period och hästars beta2-receptorer skiljer sig från människans. Det debatteras mycket kring clens vara och icke vara när det kommer till antikatabola och anabola effekter utav det. Räkna inte med några dock, för då blir du besviken. Jag tror inte att clen hjälper dig mycket vid en bulk.

Testo är inte ett dugg tungt, här har du missuppfattat något grovt. Testosteron är det bästa preparatet för en nybörjare. Det finns inget som säger att EQ har lägre/färre bieffekter än testo.

Jag har sett den frågan och jag undrar fortfarande exakt vad du är ute efter. Bygga muskler utan för mycket fett? Ehm.... det kan man göra naturligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback