Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-11-16, 23:20
  #1
Medlem
Fan, jag sitter pa gran canaria nu och jag maste saga att den suger verkligen drontballe har. Finns inte skvatt att gora, verkligen urtrakigt.
Tips: Semestra aldrig har!
ajo
Citera
2003-11-16, 23:31
  #2
Medlem
-luftwaffe-s avatar
onanera ?.....
Citera
2003-11-18, 22:21
  #3
Medlem
Pellenezs avatar
Ja de é gott dé
Citera
2003-11-23, 03:36
  #4
Medlem
Agent Coopers avatar
Va fan! Åk till Kassban! Eller prova bottenvåningen vid köpcentret i San Augustin!

God mat= Loopys (San Augustin)
Jävligt kul= Go Cart (Strax norr om San Augustin)
Spänning= Deep bottom fishing ( Puerto Rico)
God mat igen= La Casa Vieja (Strax norr om Playa del ingles)

Eller så kan du alltid runka
Citera
2003-11-24, 23:29
  #5
Medlem
Jag var på det köpcentret i san agustin men jag gick inte ner på bottenvåningen, har du varit inne där? Det verkade vara mer eller mindre en bordell.
Citera
2003-11-30, 15:19
  #6
Medlem
Agent Coopers avatar
Skumt ställe! Ett hål i en vägg, där man gick in! Unga tjejer och gammla knösar! Kul o se!
Citera
2003-12-09, 11:06
  #7
Medlem
MrGas avatar
neejj

Du borde ha åkt till teneriffa, playa de los americas...
ett 40 tal diskotek och barer fest till solen går upp!!

-(minus)
man blir utbränd inom 4-5 dagar...kaosss
Citera
2004-08-27, 21:35
  #8
Medlem
Ska till gran canaria

Ska dra iväg med farsan till gran canaria i början av november ska hålla till på hotellet Regina Mar i playa del ingles. Nån som vart i ingles och har koll på saker att hitta på för mig och min far jag 17 år gammal han 55 han kan tänka sig gå på disco mm.
Citera
2004-08-27, 23:31
  #9
Medlem
hyr bil och stick ut lite på landsbygden, kan vara kul att se nått annat än bara turistfällorna. Vet inte hur det är på canarieholmarna, men en trevlig far-son sysselsättning kan vara att sticka ut och fiska med båt om sådant erbjuds (förutsätter kanske att man gillar att fiska).
Citera
2004-08-28, 00:11
  #10
Medlem
Memnoks avatar
Dykningen är hyfsad runt kanarieöarna, har du tur kan du se havsängel (en sorts haj).
Citera
2004-08-28, 00:21
  #11
Banned
SvenStolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Ska dra iväg med farsan till gran canaria i början av november ska hålla till på hotellet Regina Mar i playa del ingles. Nån som vart i ingles och har koll på saker att hitta på för mig och min far jag 17 år gammal han 55 han kan tänka sig gå på disco mm.

Jag har varit där två gånger, senast för tre år sedan, och man kan väl säga så här, finns en massa senegalesiskor där, egenföretagare, som kan hålla både far och son roade under vistelsen. Skydd rekommenderas, mycket nöje.

Nattlivet är annars ganska trist, dominerat av blekfeta engelskor och deras fotbollströjeförsedda landsmän. Trista krogar, tråkiga menyer.

Hitta på något skoj; djuphavsfiske, eller dykning, som nämnts.

(och ta hand om farsan!) / Trevlig resa!
Citera
2004-08-28, 00:25
  #12
Medlem
Playa del ingles

Jag rekommenderar att du inte skakar hand med blånegresserna som tar tag i din hand och sätter på dig ett fult armband som inte går att ta av och kräver 10 euro av dig. Be dom dra åt helvete
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f93680

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback