Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-14, 01:00
  #13
Medlem
dobbelinas avatar
Readyboost verkar lite som stödhjul för en barn cykel...
Citera
2009-06-14, 17:11
  #14
Medlem
DoDaDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Edit: För att få bättre prestanda i spel och dylikt bör du köpa mer RAM-minne istället.

Citat:
Ursprungligen postat av typhoon
Med tanke på att RAM är snorbilligt i dagsläget finns det ingen som helst anledning att använda ReadyBoost.

Vet, det är så mycket bättre med ram.
Men för min del kommer det att kosta mycket mycket mer pengar än så. Har en relativt ny dator, men ifrån slutet av förra generationens RAM och processorer.

I mitt fall om jag vill uppdatera RAM, måste jag skaffa mig ett nytt moderkort. Det leder i sin tur till till ny processor eftersom att de här nya delarna inte fungerar ihop med de som sitter i brken nu. Hela kalaset kommer gå på 2.000:-

Så jag har mest tänkt det här som en tillfällig lösning tills jag har råd att uppdatera.
Citera
2009-06-14, 18:10
  #15
Avstängd
kompaniets avatar
http://video.google.com/videoplay?do...90796342771727
Citera
2009-06-15, 16:29
  #16
Medlem
DoDaDas avatar
Nu har jag iaf köpt USB minnet jag sade förut. Vill nu mäta läs/skriv hastigheten för min dator och det minnet.
Någon som vett ett bra gratis program?
Citera
2009-06-15, 20:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoDaDa
Nu har jag iaf köpt USB minnet jag sade förut. Vill nu mäta läs/skriv hastigheten för min dator och det minnet.
Någon som vett ett bra gratis program?

Testa med detta program.
http://www.softpedia.com/progDownloa...ad-101054.html
Citera
2009-06-16, 03:38
  #18
Medlem
ogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoDaDa
Så det är med andra ord bara bortkastade pengar om jag vill ha bättre spel upplevelse. (?)
Ja, punkt.
Citera
2016-11-22, 21:05
  #19
Medlem
Internhumors avatar
Finns det något speciellt USB-minne ni rekommenderar idag? Jag hittade en USB-sticka hemma men det var lite för lite utrymme på den men kör den ändå. Har ett par andra stickor men de anser operativsystemet vara för gamla och kör därför inte Readyboost på dem.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback