Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-27, 23:23
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vad du söker i korthet är en fattig herointjej på avtändning, med vana av hemlöshet och som därmed kan uppskatta den frihet, tystnad och koppling till naturen som ett sådant äventyr bjuder på.


hade jag velat ha en kommunist då hade jag inte röstat rätt,,,,
men efter som jag är ute efter en tjej som gillar skog,fiske paddla kanot så blir det o välja en som inte vill ha kommunism
Citera
2021-01-28, 02:50
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
tjena jag vet inte om denna frågan har frågats innan Göteborgs området så om det inte passar här flytta den gärna!!!!


letar efter folk som är som mig som mer än gärna vill dra ut och hyra kanot och fiska o grilla och spendera en helg ute????

finns det några sådana nära GBG


Varför inte bara dra ut på ensam?

Nu är jag osäker på när Göteborgsområdet definierades, men jag kan tänka mig att det var före FB. Om inte, så lärde sig väl kidsen på den tiden att man börjar en mening med versal (stor bokstav) och att Göteborgsområdet skrivs ihop, för i annat fall heter det Göteborgs område.
Citera
2021-01-28, 21:47
  #255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
tittar på meetup.com nu men tycker den verkar lite knepig men kommer spara sidan och hålla koll påt för jag vill hitta några som gillar att paddla kanot och fiska helst i vättlefjäll
Ser faktiskt att det finns en meetup på gång just kring äventyr i Vättlefjäll!
https://www.meetup.com/Hiking-around...nts/276026509/

Tipset att hitta saker när Gbg men inte exakt vid är då
1. Ange en sökradie, tex 25 miles around Göteborg - så att du inte missar nåt som ligger där borta.
2. Välj "All upcoming events"
https://www.meetup.com/find/events/?...ventFilter=all
__________________
Senast redigerad av MarcoBolan 2021-01-28 kl. 21:50.
Citera
2021-06-26, 15:09
  #256
Medlem
Covid22s avatar
Fiskar ofta och söker fiskesällskap!
Fiskar mest i en insjö i närheten där jag bor, finns ok med stora Abborrar
Har en liten båt anpassad för mitt fiske, med bra elektronik, Hds live med Active Target och Livesight
motorguide Xi5 osv.
Åker ner till ostkusten och fiskar på höst o vår. men med det nya fredningstiderna så blir det bara höstfiske efter stoora Abborrar.

Brukar vara med i The Big five. kom på 8 plats i finalen 2020.
kvinnligt fiskesällskap vore Nice
Bor i Trosa typ, så utgår därifrån. Har båten på vagn.
Citera
2021-06-27, 00:35
  #257
Medlem
Zitilitess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covid22
Fiskar ofta och söker fiskesällskap!
Fiskar mest i en insjö i närheten där jag bor, finns ok med stora Abborrar
Har en liten båt anpassad för mitt fiske, med bra elektronik, Hds live med Active Target och Livesight
motorguide Xi5 osv.
Åker ner till ostkusten och fiskar på höst o vår. men med det nya fredningstiderna så blir det bara höstfiske efter stoora Abborrar.

Brukar vara med i The Big five. kom på 8 plats i finalen 2020.
kvinnligt fiskesällskap vore Nice
Bor i Trosa typ, så utgår därifrån. Har båten på vagn.

Varför känns det alltid som att man ska bli kidnappad när man läser så mycket lockande
Citera
2021-07-02, 20:50
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covid22
Fiskar ofta och söker fiskesällskap!
Fiskar mest i en insjö i närheten där jag bor, finns ok med stora Abborrar
Har en liten båt anpassad för mitt fiske, med bra elektronik, Hds live med Active Target och Livesight
motorguide Xi5 osv.
Åker ner till ostkusten och fiskar på höst o vår. men med det nya fredningstiderna så blir det bara höstfiske efter stoora Abborrar.

Brukar vara med i The Big five. kom på 8 plats i finalen 2020.
kvinnligt fiskesällskap vore Nice
Bor i Trosa typ, så utgår därifrån. Har båten på vagn.

Synd man inte är av kvinnligt sällskap, annars hade det varit väldigt av intresse och speciellt när man är nybörjare och precis köpt sitt första spö.
Citera
2021-12-27, 04:29
  #259
Medlem
anuwat01s avatar
Fiskesällskap sökes med omnejd runt göta kusten.

Jag står för kaffe och bullar.

Främst mete och flugspinn.
Citera
2022-09-21, 16:47
  #260
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Hallå.

Ingen som fiskar lite spinnfiske efter gädda/abborre i mitten av Skåne? Har hängt upp mig på samma tre sjöar och skulle vilja prova något nytt.

Eller lite tips på hidden spots?
Citera
2024-02-19, 21:09
  #261
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Hallå.

Ingen som fiskar lite spinnfiske efter gädda/abborre i mitten av Skåne? Har hängt upp mig på samma tre sjöar och skulle vilja prova något nytt.

Eller lite tips på hidden spots?


Var i Skåne befinner du dig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback