Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-12, 20:57
  #1
Medlem
Jonnhys avatar
Letade lite och har inte hittat någon liknande tråd...
Jag är en inbiten fiskare o fiskar så fort jag får chansen...jag fiskar med mesta ål, gös, gädda, abbore, havsöring...

Så jag tänkte nu höra om det finns någon som är villig att bjuda med mig på en fisketur...Bor i linköping så gärna någno sjö runtom eller i östergötland, men alla förslag välkommnas.

Jag är 20 år, naturmänniska, jobbar som vaktmästare och inom bilvård, jag är social och är verkligen inte blyg så det är bara att köra på !

Hoppas det kan bli något utav detta, bjuder självklart tillbaka på en fisketur i mina hemmavatten !

//Mvh John
Citera
2009-06-12, 21:18
  #2
Medlem
Fogelbergs avatar
Bra tråd... jag säger detsamma fast Malmö då
Citera
2009-06-12, 21:27
  #3
Medlem
Eemits avatar
Bra affärside! sammordna fisketräffar
Citera
2009-06-12, 21:43
  #4
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnhy
Letade lite och har inte hittat någon liknande tråd...
Jag är en inbiten fiskare o fiskar så fort jag får chansen...jag fiskar med mesta ål, gös, gädda, abbore, havsöring...

Så jag tänkte nu höra om det finns någon som är villig att bjuda med mig på en fisketur...Bor i linköping så gärna någno sjö runtom eller i östergötland, men alla förslag välkommnas.

Jag är 20 år, naturmänniska, jobbar som vaktmästare och inom bilvård, jag är social och är verkligen inte blyg så det är bara att köra på !

Hoppas det kan bli något utav detta, bjuder självklart tillbaka på en fisketur i mina hemmavatten !

//Mvh John

Jafan, roligt initiativ. Själv är jag runt 35 bor i stockholm, har båt och du får gärna hänga med och ta lite gädda i mälaren. Har tröttnat på att åka ut själv då ingen av mina vänner är intresserad av fiske. Har du vägarna förbi så är du välkommen. PM:a bara.

/F
Citera
2009-06-12, 22:05
  #5
Medlem
Fogelbergs avatar