Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-12, 20:57
  #1
Medlem
Jonnhys avatar
Letade lite och har inte hittat någon liknande tråd...
Jag är en inbiten fiskare o fiskar så fort jag får chansen...jag fiskar med mesta ål, gös, gädda, abbore, havsöring...

Så jag tänkte nu höra om det finns någon som är villig att bjuda med mig på en fisketur...Bor i linköping så gärna någno sjö runtom eller i östergötland, men alla förslag välkommnas.

Jag är 20 år, naturmänniska, jobbar som vaktmästare och inom bilvård, jag är social och är verkligen inte blyg så det är bara att köra på !

Hoppas det kan bli något utav detta, bjuder självklart tillbaka på en fisketur i mina hemmavatten !

//Mvh John
Citera
2009-06-12, 21:18
  #2
Medlem
Fogelbergs avatar
Bra tråd... jag säger detsamma fast Malmö då
Citera
2009-06-12, 21:27
  #3
Medlem
Eemits avatar
Bra affärside! sammordna fisketräffar
Citera
2009-06-12, 21:43
  #4
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnhy
Letade lite och har inte hittat någon liknande tråd...
Jag är en inbiten fiskare o fiskar så fort jag får chansen...jag fiskar med mesta ål, gös, gädda, abbore, havsöring...

Så jag tänkte nu höra om det finns någon som är villig att bjuda med mig på en fisketur...Bor i linköping så gärna någno sjö runtom eller i östergötland, men alla förslag välkommnas.

Jag är 20 år, naturmänniska, jobbar som vaktmästare och inom bilvård, jag är social och är verkligen inte blyg så det är bara att köra på !

Hoppas det kan bli något utav detta, bjuder självklart tillbaka på en fisketur i mina hemmavatten !

//Mvh John

Jafan, roligt initiativ. Själv är jag runt 35 bor i stockholm, har båt och du får gärna hänga med och ta lite gädda i mälaren. Har tröttnat på att åka ut själv då ingen av mina vänner är intresserad av fiske. Har du vägarna förbi så är du välkommen. PM:a bara.

/F
Citera
2009-06-12, 22:05
  #5
Medlem
Fogelbergs avatar
Det körs något liknande på fiskeforum.se, men det har tyvärr inte fungerat speciellt bra, många vill behålla sina guldkorn för sig själv eller hellre fiskar själv.

Men jag är inte den som är den, finns det någon i Malmö som har bil och lust så kan jag visa mängder av bra platser längs hela sydkusten och en del bra spots i närheten av simrishamn... Men då är det Öringsfiske som gäller...
Citera
2009-06-12, 22:05
  #6
Moderator
nobodys avatar
Vill ni ha denna klistrad eller ska den få vara en vanlig tråd?

Ha en fortsatt trevlig fredag allihopa.

Mvh
MOD
Citera
2009-06-12, 22:22
  #7
Medlem
Balkongståarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogelberg
Det körs något liknande på fiskeforum.se, men det har tyvärr inte fungerat speciellt bra, många vill behålla sina guldkorn för sig själv eller hellre fiskar själv.

Men jag är inte den som är den, finns det någon i Malmö som har bil och lust så kan jag visa mängder av bra platser längs hela sydkusten och en del bra spots i närheten av simrishamn... Men då är det Öringsfiske som gäller...

Denna inbjudan sparar jag till nästa senvinter/vår
Citera
2009-06-12, 23:20
  #8
Medlem
Jonnhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nobody
Vill ni ha denna klistrad eller ska den få vara en vanlig tråd?

Ha en fortsatt trevlig fredag allihopa.

Mvh
MOD


Verkar som min tråd har fått bra respons så tycker vu klistar den !
Citera
2009-06-13, 11:31
  #9
Moderator
nobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnhy
Verkar som min tråd har fått bra respons så tycker vu klistar den !
Fixat.
Nu får det bli laxtrolling.
Citera
2009-06-13, 17:14
  #10
Medlem
Aardwolfs avatar
Häckar utanför Karlstad så är det någon som är sugen på att fiska så PM
Citera
2009-06-17, 05:58
  #11
Avstängd
dontknowtomuchs avatar
bor i nynäshamn, 20 år extremt fiske sugen i sommar. vill ni inte dejtas så skulle jag vara tacksam för tips på ställen i närheten.. fiske för mig är lugnande så jag klarar mig ensam, men skulle inte vara fel med normalt sällskap!
Citera
2009-06-20, 23:18
  #12
Medlem
dexxa99s avatar
Ja en fiskekompis i Fjällbacka/Tanum skulle vara trevligt att ha! Bara att dra ett PM om någon är fiskesugen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback