Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-12, 00:34
  #1
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har sett många liknande trådar här i spelrelaterat (om t.ex webbhallen, spelbutiken osv) så tänkte kolla vad folk har för erfarenheter om PSXbutiken.

De ligger vid jönköping och gör diverse flash och chipjobb till konsoller
Citera
2015-03-12, 07:14
  #2
Medlem
blowns avatar
Eftersom tråden är sökbar tänker jag att det är på sin plats att jag skriver om min upplevelse av PSX-butiken.

Jag har en trasig Nexus 6 som jag tänkte laga själv. PSXbutiken hävdade att de kunde ordna en skärm och den skulle anlända ca 4 veckor efter beställning. Samtidigt beställer jag en IPhone 6-skärm som efter efterfrågan dyker upp först efter nästan 3 veckor, trots att den fanns i lager redan.

När de 4 veckorna gått ringer jag för att fråga om de fått leveransbekräftelse, men jag blir hänvisad till att ringa upp dagen efter. Jag ringer i två dagar (och mailar) utan svar. I början av nästa vecka så får jag tag i någon som skyller på sjukdom att man inte kunnat svara i telefon. Jag blir ombedd att ringa upp dagen efter, vilket jag gör och får då reda på att det ska dröja till nästa onsdag (detta är alltså 6 eller 7 veckor efter beställning (osäker på vilket).

Torsdagen därpå söker jag dem igen för att fråga hur det gått och om skärmen är skickad, men nu svarar ingen. Jag ringer i 4 dagar till både mobil och fast nummer, jag mailar och lämnar röstmeddelanden. Inget svar. Ibland är det upptaget och då fortsätter jag ringa tills det går fram, men utan svar.

De ignorerar mig totalt, de kräken! Hur fan man kan behandla en kund på detta viset är över mitt förstånd. Hade det gått åt helvete så måste jag ju få reda på det. Nu vet jag inte om de läser sina mail (troligen inte) men gör de det så får de reda på att jag och mitt bolag inte är intresserad av deras tjänster mer, i något syrligare ordalag.
__________________
Senast redigerad av blown 2015-03-12 kl. 07:18.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback