Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-11, 19:39
  #1
Medlem
Tjena har tränat i snart ett år och nu har ja börjat med en winstrol-inject kur.
jag tar 1ml varannan dag och en ml innehåller 50mg så allså 50mg varannan dag sen så skiftar jag mellan skinkorna och låren för att de gör for jävla ont att skjuta på samma ställe efter varandra. nu till min fråga är det för låg dos att ta varannan dag, läste nämligen att de va normalt att ta 50-100mg varannan dag för tävlande bodybuilders fast tycker de låter lågt. vill egentligen bara ha svar på om det är bortkastat att ta varannan dag eller om de e ok, har hållt på i nästan en och en halv vecka nu och inte märkt nåt resultat än. tack för svar
Citera
2009-06-11, 19:51
  #2
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thehoffler
Tjena har tränat i snart ett år och nu har ja börjat med en winstrol-inject kur.
jag tar 1ml varannan dag och en ml innehåller 50mg så allså 50mg varannan dag sen så skiftar jag mellan skinkorna och låren för att de gör for jävla ont att skjuta på samma ställe efter varandra. nu till min fråga är det för låg dos att ta varannan dag, läste nämligen att de va normalt att ta 50-100mg varannan dag för tävlande bodybuilders fast tycker de låter lågt. vill egentligen bara ha svar på om det är bortkastat att ta varannan dag eller om de e ok, har hållt på i nästan en och en halv vecka nu och inte märkt nåt resultat än. tack för svar

Ja du tar motsvarande 25mg/dag. Det är inte direkt klent men heller inget att hänga i julgranen.

Anavar/Winstrol/OT bör enligt mig tas med doser på minst 40mg/dag. 50 tycker jag brukar vara lagom.
Citera
2009-06-11, 20:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Ja du tar motsvarande 25mg/dag. Det är inte direkt klent men heller inget att hänga i julgranen.

Anavar/Winstrol/OT bör enligt mig tas med doser på minst 40mg/dag. 50 tycker jag brukar vara lagom.


winnar kanske inte ska vara på samma dos som varen eller OT för en noob??

men 25 mg ed eller 50mg e2d är en ok dos, kör det under 3-4 veckor o märker du inget (eller lite skillnad) kan du öka upp dosen.
Mvh// SB
Citera
2009-06-11, 20:12
  #4
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
winnar kanske inte ska vara på samma dos som varen eller OT för en noob??

men 25 mg ed eller 50mg e2d är en ok dos, kör det under 3-4 veckor o märker du inget (eller lite skillnad) kan du öka upp dosen.
Mvh// SB

Om man nu ändå ska fippla med sina hormoner kan man lika gärna ta en dos som är effektiv.
.
På steroider som aromatiserar har du ett annat förhållande mellan dos/biverkningar. Men 25mg eller 50mg winstrol kan inte spela så stor roll...
Citera
2009-06-11, 20:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Om man nu ändå ska fippla med sina hormoner kan man lika gärna ta en dos som är effektiv.
.
På steroider som aromatiserar har du ett annat förhållande mellan dos/biverkningar. Men 25mg eller 50mg winstrol kan inte spela så stor roll...


har du tänkt på blodfettarna o uttorkning av lederna??

då jag mest e orolig över blodfetternas värde o skiter fullständigt i om TS leder torkas ut eller ej.

Och gällande aas är det inte alltid höga doser som ger mest/bäst resultat.
Mvh// SB
Citera
2009-06-11, 20:22
  #6
Medlem
DocXs avatar
Men det är en viss skillnad på att ta inject och ta tabletter. Orala prepp förlorar rätt mycket styrka vid passagen genom tarmslemhinnan och levern innan de når blodet. Injects är i princip framme redan, och med dem kan man räkna en så gott som full styrka.

50 mg oralt och 50 mg inject går inte att jämföra, helt enkelt. Det kan mycket väl vara likvärdigt att ta 50 mg eod.
Citera
2009-06-11, 20:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Men det är en viss skillnad på att ta inject och ta tabletter. Orala prepp förlorar rätt mycket styrka vid passagen genom tarmslemhinnan och levern innan de når blodet. Injects är i princip framme redan, och med dem kan man räkna en så gott som full styrka.

50 mg oralt och 50 mg inject går inte att jämföra, helt enkelt. Det kan mycket väl vara likvärdigt att ta 50 mg eod.
Låt gå för tarmslemhinnor, men winstrol inject är också 17aa, och går genom levern precis på samma sätt som oral winstrol.
Mvh
Citera
2009-06-11, 20:36
  #8
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaa
Låt gå för tarmslemhinnor, men winstrol inject är också 17aa, och går genom levern precis på samma sätt som oral winstrol.
Mvh
Nej det gör den inte alls. Även om den är 17aa är orala preparat på samma dos skadligare än inject.
Citera
2009-06-11, 20:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej det gör den inte alls. Även om den är 17aa är orala preparat på samma dos skadligare än inject.

Å fan, källa på det?
Citera
2009-06-11, 20:45
  #10
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svaa
Å fan, källa på det?

har väl nått att göra med att inject inte går genom levern som första anhalt
Citera
2009-06-11, 21:53
  #11
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
har du tänkt på blodfettarna o uttorkning av lederna??

då jag mest e orolig över blodfetternas värde o skiter fullständigt i om TS leder torkas ut eller ej.

Och gällande aas är det inte alltid höga doser som ger mest/bäst resultat.
Mvh// SB

Ja det har jag tänkt på. Även 25mg påverkar blodfetter och leder i hög grad.

Det finns en mycket stark korrelation mellan dos och muskeltillväxt. Högre dos = mer muskeltillväxt.
Citera
2009-06-11, 22:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Ja det har jag tänkt på. Även 25mg påverkar blodfetter och leder i hög grad.

Det finns en mycket stark korrelation mellan dos och muskeltillväxt. Högre dos = mer muskeltillväxt.

Problemet många har är att dom inte tillgodo gör sig större mängder aas utan dom eldar för kråkorna.
Det gäller att ha järnkoll för att kunna få ut max av sina prepp.

/V&S
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback