Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-06-19, 04:24
  #49
Avstängd
Dimones avatar
hade ju känts renasre att suga av en oskuld.. det hade väl vart enda fördelen..

men ja som nu träffat en snubbe som är bra mycket äldre än mig och säkert vart med hundratals brudar så kan ja bara tacka fan för det, annars hade han inte vart en sån pussy mästare som han är...
Citera
2009-06-19, 06:13
  #50
Medlem
Squidwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~Hallontomten~
Jag tog en oskuld bara för att just, vara den första.
Han va 28 bast och hade tackat nej till alla innan mig pga någon konstig idé om att han ville spara sig till den "rätta".
Min idé var att han skulle minnas mig för livet och antagligen tacka mig för att jag lockade honom i min fälla.
Tog oskulden och sa sedan tack å hej
Var aldrig ute efter något seriöst med någon som inte hade någon sexuell erfarenhet.
Det var bara en kul grej som eggade mig .....

You go girl! Behövs fler som dig.
Citera
2009-06-20, 23:29
  #51
Medlem
BettanyMaids avatar
Skulle inte bry mig mycket om det, eller när jag var yngre iaf. Har varit ihop med en kille som var oskuld och då var jag nästan det också. Skulle tycka att det var konstigt om min nuvarande kille varit det, men det beror på att han är typ 40 år och jag blir lite orolig om en människa inte haft en relation i den åldern. Hade han varit under ca 23-25 år så hade jag inte brytt mig.

Kan tillägga att det viktiga för mig är att man inte knullar runt i relationen. Vad man gjort före ska inte spela så stor roll.
Citera
2018-03-29, 15:07
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaturn87
Hur ligger det till då mina damer, har män som är oskulder samma status av "helighet" hos er som jungfruarna har bland männen?


YES, OM DEN HÄR TRÅDEN FORTFARANDE ÄR AKTUELL, but I guess not eftersom att det var 1000000 år sedan
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback