Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-10, 17:34
  #1
Medlem
Hmn-1s avatar
Tjena, jag har kört med deca durabolin 250ml och sustanon 250ml, trycker för 8:de gången på fredag, och för nån väcka sen så märkte jag att ballen knappt kommer upp längre, och nu får jag fan inte upp den alls i stort sett, vad bör jag göra, jag hoppas att jag inte behöver hoppa av kuren än...


jag kör alltså en 4 ml pump i väckan
2009-06-10, 17:36
  #2
Medlem
din kuk komemr ställa sig igen på mitten av din kur eller efter avslutad kur
2009-06-10, 17:38
  #3
Medlem
BengtZzs avatar
Har du fake susta kanske? Och kör helt enkelt en deca-only kur? Skulle jag tippa på i alla fall.
2009-06-10, 17:41
  #4
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bws
din kuk kommer ställa sig igen på mitten av din kur eller efetr avslutad kur,


Aa tack, det låter ju skönt, vilken lättnad, jag började nojja för att polarn jag kör med är fan inne på 15 väckor eller liknande, och han har fan inga problem alls, visst han trycker inte lika mycket sustanon, men jag har ju bara kört 8 väckor, Tack för svaret iallafall, känns skönt att höra
2009-06-10, 17:43
  #5
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Har du fake susta kanske? Och kör helt enkelt en deca-only kur? Skulle jag tippa på i alla fall.


Nejdå, det är äckta vara, jag vet inte, kanske jag kör för mycket, ligger ju på 500 ml i väckan, men det borde vara lungt tycker jag ändå, 500 ml deca också
2009-06-10, 17:43
  #6
Medlem
jag kunde inte få upp kuken i 6-7 månader efter avslutat deca kur , haha kärringen höll på att dumpa mig
2009-06-10, 17:48
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Nejdå, det är äckta vara, jag vet inte, kanske jag kör för mycket, ligger ju på 500 ml i väckan, men det borde vara lungt tycker jag ändå, 500 ml deca också


Woa, våghalsigt!
2009-06-10, 17:59
  #8
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apan-jolle
Woa, våghalsigt!

Hahah jag menar det, Dock är det min första kur sen jag va 18 eller nått sånt, jag är 21 snart 22 nu, han jag köper av säger att en sustanon 250 ml i väckan räcker, en annan polare som kurat sen han va 16 eller liknande, han är väll 25-26 han säger iallafall att det är så man SKA köra, minnst, han är väll lite imun också skulle jag tro, men ändå
2009-06-10, 18:02
  #9
Medlem
DocXs avatar
Undrar hur en 500-millilitersinjektion känns... Måste funka lite som synthol. Kroppsmassan ökar med en halvliter olja i... väckan.

Annars, OT: jag tror inte det hör till vanligheterna att potensen blir BÄTTRE ju längre kuren går. Decadick kan slå till även om man kör testo samtidigt. Om det inte blir bättre kanske du får gå ner i dos, skippa decan helt eller kanske köra... hrm... bara två deciliter i... väckan. Eller ändan. Eller kanske väckändan? Eller var du nu sprutar in det.
__________________
Senast redigerad av DocX 2009-06-10 kl. 18:06.
2009-06-10, 18:04
  #10
Medlem
Så patetiska ni är... hoppas kuken dör för gott så du kan börja varna andra idioter från att börja!
2009-06-10, 18:05
  #11
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocX
Undrar hur en 500-millilitersinjektion känns... Måste funka lite som synthol. Kroppsmassan ökar med en halvliter olja i... väckan.

Jaha, du förstog alltså inte att jag, som jag tidigare sa, drar en 4 ml pump, nu pratar jag om styrkan på skiten
2009-06-10, 18:06
  #12
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanatarium
Så patetiska ni är... hoppas kuken dör för gott så du kan börja varna andra idioter från att börja!

Varför skulle jag varna andra om min kuk dör, jag skulle snarare propagera att det inte finns några som hällst risker och börja sälja själv, kan inte jag knulla, varför ska andra!?!?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback