Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-15, 18:24
  #325
Medlem
drozboxs avatar
Växjö. Malmö och göteborg är för stort, de är betydligt mer som röker i växjö om man inte blir lurad av hur stor staden är.. Går ut till affären i Araby där jag bor så frågar nästan alltid nån om jag säljer och vice versa.
Citera
2017-05-27, 19:37
  #326
Medlem
I Stockholm röker väldigt många (även brats).
dock måste jag säga att Malmö har ju vissa gator där man nästan alltid kan haffa sig en bit
och när jag är nere i Malmö så blir jag alltid frågad av främlingar om jag vill köpa.
Citera
2017-05-27, 20:27
  #327
Medlem
Självklart är det någon av Sveriges värsta skräpstäder, skräp går ju som bekant ofta hand i hand. Så troligtvis Göteborg eller Malmö.

Om du nu inte menar största rent konkret. I det fallet så är Stockholm med mer än en miljon invånare såklart även den största "rökarstaden" i Sverige.
Citera
2017-05-27, 20:38
  #328
Medlem
Dugins avatar
Malmö utan tvekan. Oftast är bruket relativt vanligt i förorter i de större städerna men i Malmö känns wdet verkligen som att allt och alla röker och det är väldigt accepterat.
Citera
2017-05-31, 18:29
  #329
Medlem
Grouse37s avatar
Skulle säga Malmö kommer nog över en del från Danmark och andra länder i Europa. På andra plats skulle jag säga Göteborg kanske kommer lite från Norge och från hamnen.

Om jag skulle säga en rökfri stad så skulle det nog vara min hemstad Alingsås. Man ser typ inga cb rökare där. Det ligger ju bara typ 5 mil från gbg så man kan ju tänka sig att en del kommer där ifrån och sedan sprider sig i staden men det verkar som att alla cb rökare bara flyttar till gbg. Hade en polare som nyss flyttade in till Göteborg så att han slipper ta tåget in en gång i veckan.
Citera
2017-05-31, 19:54
  #330
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grouse37
Skulle säga Malmö kommer nog över en del från Danmark och andra länder i Europa. På andra plats skulle jag säga Göteborg kanske kommer lite från Norge och från hamnen.

Om jag skulle säga en rökfri stad så skulle det nog vara min hemstad Alingsås. Man ser typ inga cb rökare där. Det ligger ju bara typ 5 mil från gbg så man kan ju tänka sig att en del kommer där ifrån och sedan sprider sig i staden men det verkar som att alla cb rökare bara flyttar till gbg. Hade en polare som nyss flyttade in till Göteborg så att han slipper ta tåget in en gång i veckan.

Malmö är det, men de större partierna kommer inte över ifrån danmark till Sverige.
Finns andra länder som har bättre pris, bättre kvalite, transport osv. blir du tagen på tåget eller med bil, you are fucked. Visst, 50 hit, 50 dit över brorn, no problem. Men kilovis är det för risky.

Not worth it, find a good source.
Citera
2017-07-30, 16:21
  #331
Medlem
gronagubbens avatar
har bott både malmö och sundsvall och måste säga stor skillnad på cannabiskuluren i Sundsvall jämfört med malmö.
Sundsvall :mkt skitröka för höga priser och endast smuts människor som säljer skiten.
Malmö: kvalite röka i varje hörn bra priser och bra info om strains och ursprung ,jag tror kulturmässigt är malmöborna mest införstådda när det kommer till cannabiskultur.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback