Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-10, 02:14
  #1
Medlem
Nån som vet vart jag kan köpa en kontroll till min Lava lcd 32? Den gamla är sönder!! Har provat en multikontroll men den stöder inte lava! Nån som kanske vet en annan multikontroll som stöder just Lava eller nånstans där jag beställa orginalet? Mycket tacksam för smarta svar!
Citera
2009-06-10, 03:10
  #2
Medlem
Logitech harmony

Så heter multifjärren som du ska ha.

Har för mig att philips har nåt liknande....

Iaf logitechs grejer (harmony) är en serie multifjärrar från typ 3-400 och uppåt och programmeras från datorn. Osäker men skulle säga att med 99.999999999 procents säkerhet att den ska funka med din tv.

ps: harmony kontrollerna går typ att programera till vilken hemmapparat som helst och även programmera på så sätt att man kan sköta flera apparater med en knapp tryckning.

woho då va min oskuld tagen.
Citera
2009-06-10, 06:57
  #3
Medlem
Logitech harmony...... Den har fan allt... Har en sådan, kommer aldrig byta igen!
Citera
2009-06-11, 11:00
  #4
Medlem
du kan kolla på logitechs hemsida, dom har tabeller över vilka grejer harmonykontrollen stödjer, bara att klicka sig fram å skriva i.
Citera
2009-06-11, 18:49
  #5
Medlem
Tack för alla svar iaf! Får försöka med den kontrollen! undrar va det är för skillnad mellan Logitech Harmony 525 Universal Remote och Logitech Harmony 525 Advance Universal Remote.. är det samma eller? Aja, den verkar ju stödja det mesta! tack tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback