Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-14, 02:06
  #1
Medlem
Azraels avatar
Finns det någon site där man kan se mängder av sista minuten-resor från olika bolag?
Citera
2005-08-14, 02:16
  #2
Medlem
-jOE!s avatar
http://www.luftgrop.se/se/charterlate.cgi
Citera
2005-08-14, 04:12
  #3
Medlem
Azraels avatar
Najs, tack! Bara att vänta på lite mer exotiska resmål då... Gärna fyrstjärnigt i Thailand eller Jamaica för under 2000kr.
Citera
2005-08-14, 11:13
  #4
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Gärna fyrstjärnigt i Thailand eller Jamaica för under 2000kr


Då lär du få vänta!
Citera
2005-08-16, 21:43
  #5
Medlem
WLXs avatar
http://www.reseguiden.se/

Bättre än luftgrop.
Citera
2005-08-16, 22:12
  #6
Medlem
Amoss avatar
Resia finns ju alltid:
http://www.resia.se/Privatresor/
Citera
2005-08-17, 09:39
  #7
Medlem
www.ticket.se
Citera
2006-02-16, 18:57
  #8
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Sista minuten - Hjälp! /sammanfogad tipstråd/mod

Solbrännan börjar flagna, så nu vill jag resa igen..

Men känner inte att jag har råd med nått jätte dyrt så en sista minuten till typ Kanarieöarna eller liknande vore lagom.
Bara jag får lite värme och sol.
Finns ju massor 1 vecka ospec. hotell för under 1000-lappen.

Men jag/vi är lite rädda att få ett skit hotell, långt från strand och skitit och allmänt skabbigt rum.

Har aldrig åkt sista minuten tidigare.

Ni som åkt, brukar rummen vara "bo-bara"??

OM, man får ett riktigt skabb hotell, brukar de gå att få byta upp sig mot betalning?

//Slokis
Citera
2006-02-16, 19:01
  #9
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Solbrännan börjar flagna, så nu vill jag resa igen..

Men känner inte att jag har råd med nått jätte dyrt så en sista minuten till typ Kanarieöarna eller liknande vore lagom.
Bara jag får lite värme och sol.
Finns ju massor 1 vecka ospec. hotell för under 1000-lappen.

Men jag/vi är lite rädda att få ett skit hotell, långt från strand och skitit och allmänt skabbigt rum.

Har aldrig åkt sista minuten tidigare.

Ni som åkt, brukar rummen vara "bo-bara"??

OM, man får ett riktigt skabb hotell, brukar de gå att få byta upp sig mot betalning?

//Slokis


Det brukar vara ett lotteri det där. 50/50 för egen del, men jag har kompisar som antingen bara hamnat på riktigt bra hotell och de som alltid tycks hamna på "Hotell Kackerlacka".

Byta upp sig borde säkert gå i mån av tillgång på hotellrum. Affärer vill ju alla göra...
Citera
2006-02-16, 19:14
  #10
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Solbrännan börjar flagna, så nu vill jag resa igen..

Men känner inte att jag har råd med nått jätte dyrt så en sista minuten till typ Kanarieöarna eller liknande vore lagom.
Bara jag får lite värme och sol.
Finns ju massor 1 vecka ospec. hotell för under 1000-lappen.

Men jag/vi är lite rädda att få ett skit hotell, långt från strand och skitit och allmänt skabbigt rum.

Har aldrig åkt sista minuten tidigare.

Ni som åkt, brukar rummen vara "bo-bara"??

OM, man får ett riktigt skabb hotell, brukar de gå att få byta upp sig mot betalning?

//Slokis

Jag har kört helt ospecifierat 3-4 gånger och det har alltid varit helt ok. De svenska charterföretagen har ju inga superskabbiga hotel i sina kataloger och om dom har helt slut på hotel säljer dom ju bara flygresa istället för att jaga rätt på något billigt.
Det är tvärtom när jag lagt till tusen kronor för att få specifierat som jag blivit besviken. Typ Bodrum, Turkiet där jag betalade för ett hotel 100m från stranden och det visar sig att det är världens brantaste backe upp till hotellet (känns som 500m) från en sunkig strand.
Om man tycker att det är skitdåligt så kan man ju ta med i budgeten att ta in ett par nätter på ett bättre hotel. I Bodrum tog vi båten över till Kos och bodde där två nätter.
Citera
2006-02-16, 19:34
  #11
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Jag har kört helt ospecifierat 3-4 gånger och det har alltid varit helt ok. De svenska charterföretagen har ju inga superskabbiga hotel i sina kataloger och om dom har helt slut på hotel säljer dom ju bara flygresa istället för att jaga rätt på något billigt.
Det är tvärtom när jag lagt till tusen kronor för att få specifierat som jag blivit besviken. Typ Bodrum, Turkiet där jag betalade för ett hotel 100m från stranden och det visar sig att det är världens brantaste backe upp till hotellet (känns som 500m) från en sunkig strand.
Om man tycker att det är skitdåligt så kan man ju ta med i budgeten att ta in ett par nätter på ett bättre hotel. I Bodrum tog vi båten över till Kos och bodde där två nätter.
Låter ju lovande det där ju..

Ska kanske våga oss på att hoppa på en sista minuten nästa vecka..

Fan vad skönt det hade varit.

Dock ska man ju inte sitta på hotellet hela tiden, men jag vill inte ha en massa kackerlackor där, och jag vill ha WC och dusch på rummet.
Citera
2006-02-16, 19:43
  #12
Medlem
Tänk på att det ska vara ett land som det är billigt att leva i som t.ex Bulgarien.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f934667

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback