Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-07, 17:46
  #1
Avstängd
Finns dessa? Jag är inne på Sony Ericsson, inget annat. Man tycker Walkman borde ha nån modell med denna ingång, vad säger ni? Walkman eller inte spelar ingen större roll.

Tack på förhand!
Citera
2009-06-07, 17:47
  #2
Medlem
DarkKnights avatar
Sony Ericsson W995 som kommer snart har det.
Citera
2009-06-07, 18:01
  #3
Medlem
Nattskenets avatar
Till Sony Ericsson och Nokia finns ju denna pryl att köpa:

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=55527017
Citera
2009-06-07, 18:03
  #4
Avstängd
Xperia och Iphone
Citera
2009-06-07, 18:03
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Till Sony Ericsson och Nokia finns ju denna pryl att köpa:

http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=55527017

Nej fyfan. Det där har jag bara dåliga erfarenheter av. Aldrig mer.
Citera
2009-06-07, 18:18
  #6
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Finns dessa? Jag är inne på Sony Ericsson, inget annat. Man tycker Walkman borde ha nån modell med denna ingång, vad säger ni? Walkman eller inte spelar ingen större roll.

Tack på förhand!

SE har varit grymt dåliga på detta, självklart borde en Walkman telefon
ha 3.5mm, men inte någon har det.
Som nämns så kommer W995 ha det,
X1 har det också, men that's it!
Skit kasst faktiskt (OBS gillar SE annars).

Nokia har 3,5mm på flera N modeller bl a!

Kanske skulle testa en N85 eller något?

..
Citera
2009-06-07, 20:02
  #7
Avstängd
Skojar du? Finns det ingen Walkman hittills som har 3.5 mm ingång? Vad fan tänker produktutvecklarna med? Fattar de inte vad folk vill ha? Det är rent komiskt att man måste köpa det senaste, dyraste för att få med den där lilla extra egenskapen man vill ha.

Jag trodde detta fanns tillgängligt sen år tillbaka. Det är så dags nu.

Nåja, tack för svar.
Citera
2009-06-10, 15:32
  #8
Medlem
Självklart så vill de käna pengar

Givet så skapar tillvärkarna egna tillbehör för att käna mer pengar, mobiltelefonerna i sig är det inte mycket avans i vinst på men däremot tillbehör. Skapar man en telefon med 3,5 mm uttag så mister man tillbehörsförsäljning på hörlurar.

Nokia har det då de köpte en färdig lur ifrån Asien (N95) och har själv inte hittat på så mycket med den, visst Symbian som de är delägare i men därav så är det ett 3,5mm uttag på den.

Jag skulle resonera helt i stil med SonyEricsson om jag var i samma sits.
Citera
2009-06-10, 15:38
  #9
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Skojar du? Finns det ingen Walkman hittills som har 3.5 mm ingång? Vad fan tänker produktutvecklarna med? Fattar de inte vad folk vill ha? Det är rent komiskt att man måste köpa det senaste, dyraste för att få med den där lilla extra egenskapen man vill ha.
Kanske är utbudet större om du letar efter mobiler med 3.5mm utgång?
Citera
2009-06-10, 17:29
  #10
Medlem
pagerunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radis
Givet så skapar tillvärkarna egna tillbehör för att käna mer pengar, mobiltelefonerna i sig är det inte mycket avans i vinst på men däremot tillbehör. Skapar man en telefon med 3,5 mm uttag så mister man tillbehörsförsäljning på hörlurar.
Undrar hur mycket de går miste om på alla som väljer bort Sony Ericsson just för att de saknar 3.5 mm-anslutning?

Citat:
Ursprungligen postat av Radis
Nokia har det då de köpte en färdig lur ifrån Asien (N95) och har själv inte hittat på så mycket med den, visst Symbian som de är delägare i men därav så är det ett 3,5mm uttag på den.
Jag fattar nog egentligen inte vad du menar, men enligt Prisjakt har Nokia 26 telefoner
med 3.5 mm-anslutning (24 om man räknar bort 8 GB-varianterna av N95 och N81). Vad menas?
Citera
2009-06-10, 19:02
  #11
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Skojar du? Finns det ingen Walkman hittills som har 3.5 mm ingång? Vad fan tänker produktutvecklarna med? Fattar de inte vad folk vill ha? Det är rent komiskt att man måste köpa det senaste, dyraste för att få med den där lilla extra egenskapen man vill ha.

Jag trodde detta fanns tillgängligt sen år tillbaka. Det är så dags nu.

Nåja, tack för svar.

Kan reka att köpa en Nokia N telefon, har haft SE det senaste och på det hela varit nöjd, men P1a gick sönder nu, och jag hade luringar på antingen en android, eller nya iPhone 3GS.

jag köpt dock en beg N82 för en billig peng för att ha över sommarn,
och tyckte det kunde vara kul att testa S60.

Jag är mkt impad hittills, lätt att förstå, många funktioner, och snabb!

..
Citera
2009-06-10, 21:46
  #12
Medlem
N96 har det.

//Peter
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback