2003-11-13, 22:36
Medlem
Deer-Hunters avatar
Varje gång jag ätit kalaspuffar luktar mitt kiss senare kalas puffar. Kan ni förklara varför det är en sån stark odör just efter man ätit kalaspuffar?
Citera
2003-11-13, 22:41
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deer-Hunter
Varje gång jag ätit kalaspuffar luktar mitt kiss senare kalas puffar. Kan ni förklara varför det är en sån stark odör just efter man ätit kalaspuffar?

Då är det dig jag varit inne på dass efter!

Jag har för mig att mitt har luktat kalaspuffar någon gång fastän jag inte ätit kalaspuffar sen jag var ca 12. (den ålder de frågar en på mönstringen om man vätt sin säng efter) Själv använder jag mest dusch och handfat för urinering och man känner inte så mycket lukt då.

/Schaffer
Citera
2003-11-13, 22:43
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deer-Hunter

Jag äter inte kalaspuffar, men jag känner en tjej som har berättat exakt samma sak som du säger, om just kalaspuffar.

När jag ätit tonfisk brukar det lukta tonfisk när jag pissar.
Citera
2003-11-13, 22:44
Medlem
Laments avatar
MM ljuvligt kalaspuffspiss fattar inte vad som kan orsaka det.. e ju mest bara socker i dem.
Citera
2003-11-13, 22:46
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Jag äter inte kalaspuffar, men jag känner en tjej som har berättat exakt samma sak som du säger, om just kalaspuffar.

När jag ätit tonfisk brukar det lukta tonfisk när jag pissar.

Själv äter jag ett par burkar tonfisk om dagen och mitt piss har sldrig luktat, just tonfisk. Det luktar alltid piss, fast det är ju iofs bättre än lukten av tonfisk. mm, tänk en riktigt innkörd urinoar...
Citera
2003-11-13, 22:52
Medlem
Har nästan samma problem.
Fast mitt piss kan få en väldigt kraftig doft av popcorn

Detta fenomen brukar framförallt dyka upp dagen efter en blöt kväll på stan.

Nån som kan förklara detta.

P.s jag käkar inte pocorn allt för ofta
Citera
2003-11-13, 23:30
Medlem
Boogaloos avatar
Det här låter allt annat än normalt. Donera er själva till forskning. Nu genast.
Citera
2003-11-13, 23:51
Medlem
Haha, precis samma sak här
Har alltid funderat varför det är just kalaspuffar det luktar. Tills nu trodde jag att jag inbillade mig
Citera
2003-11-14, 00:03
Medlem
Samma här!
Kisset luktar kalaspuffar efter några portioner.

Jag testade att söka lite på nätet , men jag hittade inget seriöst som kunde förklara detta mysterium.

Helt klart förbryllande....men jävligt kul!
/K_T
Citera
2003-11-14, 00:12
Bannlyst
Fan jag har inte ätit kalaspuffar sen jag var barn, i morgon är det jag som med raska steg styr min kosa till affär'n för att köpa kalaspuffar. Här ska exprimenteras...
Citera
2003-11-14, 00:16
Medlem
sysops avatar
Har inget erfarenhet av puffarna, däremot tobak. Mitt urin luktar faktiskt snus. Lite skrämmande är det
Citera
2003-11-14, 00:32
Medlem
ryllemans avatar
Gulashsoppa kan det lukta som fanken efter en burk sån till lunch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in