Kolla på filmerna för "Mitt S" på YT http://www.youtube.com/watch?v=zHpXWooxsaA
Visste man inte att det var S hade man lätt trott att det var en film med högavlönade tjänstemän som var med i MUF.
Judetuben är nere nu men men.
Ja mitt S videon där de hade nåt hemma hos var ju oerhört pinsam. Även den när de ringer folk "Ja gå in på mitt S så ses viiii, för jobbens skull"
Judetuben är nere nu men men.
Ja mitt S videon där de hade nåt hemma hos var ju oerhört pinsam. Även den när de ringer folk "Ja gå in på mitt S så ses viiii, för jobbens skull"
Många som röstar på PP röstar för PP är emot IPRED och FRA.
Det är ju bra men varför rösta på PP när man kan rösta på SD??
SD är ju emot EU,IPRED och FRA.
tror ja röstar på pp, det dom gappar om stämmer med min åsikt ,,
dessa artister får väl ta betalt för sina alster när dom säljer dom och har man sålt dom då äger man dom inte längre ,,
samma sak med usa och deras system ecko som dom kör med dags att krypptera mera och alltid över 32 bitar för säkerhets skull ,,
sen när det gäller sd så verkar dom inte veta vad dom vill och det varit stake i dom då hade dom alligerat sig med sd vilket troligen noterats som ett hot av såssare
Senast redigerad av fet&elak 2009-06-05 kl. 09:32.
Kommer inte rösta på sossarna men kommer rösta på MP. MP, V och PP har bra politik, sossarna har sådär politik, främst pga deras inställning till Ipred. Jag hoppas att V och MP lyckas övertala sossarna.
Haha, vilken skitfilm! Man ser ju att den är gjord i Adobe eller vad det där programmet nu heter.
Dessutom skiter socialdemokraterna i svenska arbetare, då sossarna röstade igenom Lissabonfördraget utan att begära några undantag när det gäller svenska arbetsmarknadsregler.
Det är roligt att socialdemokraterna, som förmodligen är sämst i galaxen på att ordna sysselsättning, går till val på jobbfrågan.
Man undrar ju varför inte sossarna, som vet hur jobb ska ordnas, gjorde det under den senaste 12-årsperioden vid makten. Var det av ren elakhet? Vad har isåfall fått dem att ändra sig så att de numera vill utöva sin jobbskapande politik?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!