Nästa gång ni har vägarna förbi Gränna utanför Jönköping så stanna till där och passa på att ta en sväng inne vid fikastället och kolla hur tätt ögonen sitter på de inavlade asen som jobbar där..
Dom flesta efterblivna funderar oftast en stund efter dom läst en text.
Ibland flera minuter, eller dagar, månader, sen ger dom svar
Nu skriver jag, och efter ett tag svarar någon annan.
Krokom i Jämtland hyser många udda varelser som förefaller svårt inavlade och inte verkar ha särskilt hög IQ.
Även Matfors utanför Sundsvall verkar kraftigt lågbegåvat fast där rör det sig nog i första hand om missbruksskador.
Boden, som kan vara den mest efterblivna staden i hela världen. Ett extra plus i den här tävlingen får den för alla korkade befäl som frivilligt bosatt sig där.
Håller med dig helt och hållet, Boden var den första staden jag tänkte på när jag såg det här inlägget.
Inga städer, men köpingar. Grums och Vålberg borde nog hamna rätt högt på inavelslistan.
Missbrukare är dom också nästan varenda jävel. Inte brukare utan rätt och slätt missbrukare.
Grums torg består också av Ica parkeringen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Stöd Flashback
Swish: 123 536 99 96Bankgiro: 211-4106
Stöd Flashback
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!