• 3
  • 4
2012-01-12, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.franklinstein
Har sökt lån hos Swedbank i maj fick topplån med fast jag fick betala in kontantinsats på 15%. Ser ut som att alla banker har det så..

Kolla med SEB, tror att de fortfarande beviljar bottenlån upp till 85%, men det är förmodligen en förhandlingsfråga (lite beroende på ekonomi, kvaliteten på säkerheten).
Citera
2012-01-17, 18:58
Medlem
Vikingsdotters avatar
Jag har sparkonto på LF men jag har ingen telefonbank eller vad man nu behöver för att kunna kolla sitt konto. Hur ska jag gå tillväga?
Citera
2012-01-17, 23:32
Medlem
Diablo1118s avatar
Har du inte internetbank heller? I så fall skaffa det. Annars är alternativet att besöka banken. Finns dock inte så många kontor.
Citera
2012-01-20, 20:42
Medlem
Vikingsdotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Har du inte internetbank heller? I så fall skaffa det. Annars är alternativet att besöka banken. Finns dock inte så många kontor.

Nej det har jag inte. Kan man skaffa det via deras hemsida?
Citera
2012-02-10, 12:50
Medlem
Så fort du har ett konto, får du automatiskt en internet bank. För att kunna komma åt den bör du skaffa en pin kod eller säkerhetsdosa. Ring till dem så hjälper de dig...
Citera
2012-02-12, 20:54
Medlem
paradgimskiftes avatar
Var ju ett tag sen den här tråden skapades, tänkte kolla om folk har uppdaterad info om Länsförsäkringar som bank.

Står inför bolån etc, och LF verkar kunna erbjuda väldigt bra ränta, OM man kör på helkund. I mitt fall är det lönekonto, bolån, hemförsäkring, sparkonto (med halvtaskig ränta).

Finns det någon anledning att inte köra på LF, enligt er?
Citera
2012-02-12, 21:36
Medlem
Diablo1118s avatar
Nej jag tycker Lf är det bästa valet men det ät nog väldigt individuellt.
Citera
2012-02-12, 22:27
Medlem
paradgimskiftes avatar
Mm, eftersom folk har en tendens att många gånger hellre kasta skit än rosor, så tar jag en tystnad här som positivt omdöme för LF.
Citera
2012-02-13, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradgimskifte
Var ju ett tag sen den här tråden skapades, tänkte kolla om folk har uppdaterad info om Länsförsäkringar som bank.

Står inför bolån etc, och LF verkar kunna erbjuda väldigt bra ränta, OM man kör på helkund. I mitt fall är det lönekonto, bolån, hemförsäkring, sparkonto (med halvtaskig ränta).

Finns det någon anledning att inte köra på LF, enligt er?
Du kan få ett 3 månaders fasträntekonto med 3.15% ränta, det är inte så illa.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in