2009-06-03, 18:08
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daym
När barn är gärningsmän eller när barn är offren?

Barn som busar VS vuxna som är ute och försöker lyncha andra.
Citera
2009-06-03, 18:19
Medlem
dayms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977

Jahaa, ok men då förstår jag, när det är ungdomsgäng bestående av invandrare så är det barn som busar, och när det är ett ungdomsgäng bestående av Svenskar så är det en vuxen lynchmobb.

Makes perfect sense som jänkarna skulle säga.

Nu får jag väl också påpeka att en av medlemmarna i den trakaserade familjen som har fått utstå lite bus även är ett barn.
Citera
2009-06-03, 18:22
Medlem
sadims avatar
Citat:

Det är väl inte så att du är en aktiv part i målet, eller är du enbart part i målet s a s?
Citera
2009-06-03, 18:26
Medlem
sajebiss avatar
Det är inte första gången som folk av icke syrianskt ursprung som bor på nedre botten i någon av Södertäljes rosengårdar har blivit trakasserade. Kan det möjligtvis vara så att syrianerna själva vill åt lägenheterna åt några släktingar och därför skickar ut sina odågor för att "hjälpa" till lite. Vad hände förresten med ICA Lina.....
Citera
2009-06-03, 18:27
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daym
Jahaa, ok men då förstår jag, när det är ungdomsgäng bestående av invandrare så är det barn som busar, och när det är ett ungdomsgäng bestående av Svenskar så är det vuxen lynchmobb.

Makes perfect sense som jänkarna skulle säga.

Han frågade om skillnaden!

Det finns inga svenska ungdomsgäng, däremot masser med invandrar gäng så fort mer än två invandrare umgås tillsammans så får dom stämpeln gäng.
Citera
2009-06-03, 18:43
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motståndsman
Syrianer är ett jävla pack, ett egotrippat folkslag med många liknelser med judarna. Pengar, hjälper varandra till affärsdrivande verksamhet, torpedverksamhet, mutor och fiffel. Kryddat med en rejäl dos svenskfientlighet. Lago är en lydig knähund i deras styre. Det är fan så.
Det är Slöddertälje i ett nötskal.

För er som inte känner till kringelstan så är Geneta ett av de värsta ghettona. Jag lider med familjen.

En annan nyhet, har vi tur så kommer några av dem att utvisas efter alla jävla våldtäkter..
http://lt.se/nyheter/1.469441

Södertälje kallades för tokstan förut så det går framåt.
Citera
2009-06-03, 18:44
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadim
Det är väl inte så att du är en aktiv part i målet, eller är du enbart part i målet s a s?

Helt neutral!
Citera
2009-06-03, 18:52
Medlem
volvo 240s avatar
Precis sånthär min syster och hennes kille råkat utför, fyrverkerier kastats in och det tar eld. Givetvis är det blattar som ligger bakom.

Dock är hon mångkulturivrare och kan gott ha det
Citera
2009-06-03, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Det är inte första gången som folk av icke syrianskt ursprung som bor på nedre botten i någon av Södertäljes rosengårdar har blivit trakasserade. Kan det möjligtvis vara så att syrianerna själva vill åt lägenheterna åt några släktingar och därför skickar ut sina odågor för att "hjälpa" till lite. Vad hände förresten med ICA Lina.....

Ja så funkar klanerna. De hetsar för att få sin vilja igenom. Släkten först. Hedern först.

Södertälje har ju fått fina rubriker den sensaste tiden.

1. Våldtäktsligan.
2. Misshandel - 25 mot en ensam kvinna i gångtunnel.
3. Upplopp.
4. Skottlossning mot polishus.
5. Brandattentat mot flera matbutiker (Jag är övertygad att det är syrianer som ligger bakom)
6. Bråk mellan syrianer och muslimer.

7. Slutligen, så vill dessa mörka ondskefulla gangsters ha gator döpta efter sig i Södertälje, även en ful staty.
Citera
2009-06-03, 19:16
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Ja så funkar klanerna. De hetsar för att få sin vilja igenom. Släkten först. Hedern först.

Södertälje har ju fått fina rubriker den sensaste tiden.

1. Våldtäktsligan.
2. Misshandel - 25 mot en ensam kvinna i gångtunnel.
3. Upplopp.
4. Skottlossning mot polishus.
5. Brandattentat mot flera matbutiker (Jag är övertygad att det är syrianer som ligger bakom)
6. Bråk mellan syrianer och muslimer.

7. Slutligen, så vill dessa mörka ondskefulla gangsters ha gator döpta efter sig i Södertälje, även en ful staty.

Få se nu du lyckades komma upp i 6, Jag får tyvärr återkomma nästa år med finska registret.
Citera
2009-06-03, 19:17
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Södertälje kallades för tokstan förut så det går framåt.

Du kan inte på allvar påstå att Slöddertälje går framåt!
iof för kriminella syrianer och annat slödder kanske det är en fantastiskt plats....men jag tror bättre om dig!
Citera
2009-06-03, 19:19
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Han frågade om skillnaden!

Det finns inga svenska ungdomsgäng, däremot masser med invandrar gäng så fort mer än två invandrare umgås tillsammans så får dom stämpeln gäng.

Spela roll vad de kallas!!,,,,kriminella är vad dessa "Människor" är,,, skillnaden ligger kanske i att "gängen" med invandrare är mer våldsamma och skapar mer problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in