• 1
  • 2
2009-06-03, 15:23
Medlem
Drommaloms avatar
Hej allihopa, mitt första inlägg här på FB efter att ha lurkat i nåt år.

Ska röka Genie ikväll blandat med lite tobak, vad kan man förvänta sig för rus? Om än något? Har ju läst rätt många rapporter här på forumet om skiten men hade varit kul att höra i förstahand

Läste också i en annan tråd att tillverkningen av Spice ska läggas ner, har ni då några bättre rökmixar att rekommendera? Kommer Genie att finnas kvar?

inb4 välkommen till flashback
2009-06-03, 16:05
Medlem
tjackkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom

Ska röka Genie ikväll blandat med lite tobak, vad kan man förvänta sig för rus? Om än något? Har ju läst rätt många rapporter här på forumet om skiten men hade varit kul att höra i förstahand

Läste också i en annan tråd att tillverkningen av Spice ska läggas ner, har ni då några bättre rökmixar att rekommendera? Kommer Genie att finnas kvar?

Genie har ett lätt rus. Men rusen är fortfarande individuella och varierar från person till person.
Northern Heights som GS säljer är riktigt bra tycker jag, inte så farligt dyrt heller.
2009-06-03, 16:54
Medlem
Bassplays avatar
går att få ett okej rus på genie, men tyvärr håller det inte i så länge .. men ibland kanske de är bra beroende på vad man sysslar med.
2009-06-03, 17:01
Medlem
Nooomys avatar
Citat:

rök inte för mycket då kommer du bara att må dåligt, hellre för lite än förmycket!!!

Börja med lite och om du känner att det är för lite då tar du lite till och forsätter så till det är bra. Bara onödigt att chansa
2009-06-03, 18:02
Medlem
Drommaloms avatar
Ok. Precis dragit i mig genien.

Känner mig kanske lite yr, och dum.
Återkommer när jag väntat en stund med, nu ska jag klaga mat.
Senast redigerad av Drommalom 2009-06-03 kl. 18:14.
2009-06-03, 18:03
Medlem
Jao du, rök sparsamt med tanke på hur okunnig du verkar. För mig slår Genie snabbt, första gången var jag väck innan jag blåste ut första blosset. Men så håller jag inne röken läääänge (30s-1min), anser att det hjälper betydligt när det gäller rökmixar.

Ruset är rätt kort men kan vara rätt kraftfullt. Blir dock tolerant som fan mot det!
2009-06-03, 18:08
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jao du, rök sparsamt med tanke på hur okunnig du verkar. För mig slår Genie snabbt, första gången var jag väck innan jag blåste ut första blosset. Men så håller jag inne röken läääänge (30s-1min), anser att det hjälper betydligt när det gäller rökmixar.

Ruset är rätt kort men kan vara rätt kraftfullt. Blir dock tolerant som fan mot det!

Du menar att du plågar dina lungor till max... Tror du de mår bra av det?
2009-06-03, 18:13
Medlem
Baskis avatar
Jag röker Spice Diamond idag och ikväll x)
2009-06-03, 18:26
Medlem
Drommaloms avatar
Ok, nu har det suttit i ett tag och jag "känner" fortfarande inte så mkt. Det enda som e påtagligt är hur "dum" jag blivit i att göra saker "i tid", glömmer bort va ja håller på med hela tiden och tappar bort skit.

Men men, gillar man sånt så kör på
2009-06-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Du menar att du plågar dina lungor till max... Tror du de mår bra av det?

Frågan är vad som skadar mest, har faktiskt tänkt lite på det. Antingen håller jag röken inne eller så tar jag fler bloss. Vet faktiskt inte vilket av dessa sätt som är minst skadligt så ävnligen upplys mig. Det enda jag konstanterat är att det blir billigare

[EDIT] Tänker nog röka lite Genie nu så kan kanske TS och jag jämföra våra rus eller nått....
2009-06-03, 20:11
Medlem
Drommaloms avatar
Rökte nu för andra gången och känner mig definitivt lite mysig och avslappnad.

Men man får kanske bättre effekt om man inte röker det i bong? Nån som vet?
2009-06-03, 20:19
Medlem
Adks avatar
Citat:
Rökte nu för andra gången och känner mig definitivt lite mysig och avslappnad.

Men man får kanske bättre effekt om man inte röker det i bong? Nån som vet?

Har själv aldrig varit med om någon rökmix (eller annat heller för övrigt) som slår sämre om man röker i bong. Min uppfattning är att bong alltid är att föredra, åtminstone framför joint eller vanlig pipa eftersom man lättare kan dra i sig mer åt gången och därmed få skiten att kicka in hårdare och snabbare. Dessutom är det ju mer skonsamt för halsen med bong.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in